چاپ و تولید کارت ویزیت فلزی یکی از بهترین کارت ویزیتها برای نمایش خلاقیت در بین گزینه های چاپ کارت ویزیت خصوصا چاپ کارت ویزیت لاکچری به حساب می آید. چاپ و تولید کارت ویزیت فلزی برای  پزشکان یک گزینه ایده آل به حساب می آید . در امه در مورد چاپ و تولید کارت ویزیت فلزی برای پزشکان بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد ؟

چرا چاپ کارت ویزیت فلزی برای پزشکان

بسیاری از پزشکان برای خود در مطب خصوصی فعالیت می کنند. در نتیجه نیاز به ابزارهای تبلیغاتی که مهمترین آن کارت ویزیت می باشد، دارند.

کارت ویزیت برای پزشکان بالاترین میزان استفاده را در بین ابزارهای تبلیغاتی دیگر برای آن ها دارد. زیرا مراجعان معمولاً کارت ویزیت پزشک خود را نگه داشته و در زمانی که نیاز به گرفتن نوبت دارند، از آن استفاده می کنند.

تقریباً تمامی بیماران مراجعان زمانی که به مراکز پزشکی و یا مطب های خصوصی مراجعه می کنند، کارت ویزیت او را درخواست می کنند. بنابراین چاپ کارت ویزیت برای پزشکان ضروری می باشد.

چاپ کارت ویزیت فلزی برای پزشکان چه تفاوتی با دیگر کارت ویزیت ها دارد؟

در واقع کارت ویزیت پزشکان از نظر جنس و ابعاد، تفاوت خاصی با انواع دیگر کارت ویزیت ندارد. تنها تفاوت آن نحوه طراحی آن بوده که ترجیحاً به گونه ای است که زمینه پزشکی بودن آن مشخص شود تا بیشترین تاثیر را بر مراجع گذاشته و او را جذب کند. همچنین کارت ویزیت پزشکان باید دوام خوبی داشته باشد. زیرا معمولاً کارت ویزیت پزشکان تا مدت بیشتری در نزد افراد نگه داشته می‌شود.

بهترین کارت ویزیت برای پزشکان از چه نوعی می باشد؟

انتخاب نوع کارت ویزیت کاملاً بنا به سلیقه شخص می باشد اما فاکتورهایی در این انتخاب موثر هستند.

از آنجایی که معمولاً افراد همیشه نیاز به مراجعه به پزشک دارند، و البته باید اطلاعات تماس پزشک خود را همیشه داشته باشند، کارت ویزیت برای پزشکان در نزد آن ها تا مدت زیادی نگه داشته می شود.

در واقع می‌توان گفت کارت ویزیت پزشکان بیشتر از از انواع دیگر کارت ویزیت در دست مخاطبان باقی می ماند در نتیجه ترجیحاً بهتر است که پزشکان از کارت ویزیت های با کیفیت عالی که ماندگاری بالایی دارند، استفاده کنند.

بنابراین پیشنهاد می شود که پزشکان از کارت ویزیت های بادوام مانند کارت ویزیت لمینت، کارت ویزیت pvc، یا کارت ویزیت های خاص که کیفیت و ماندگاری بالاتری دارند و البته جذابیت زیادی نیز دارند، استفاده نمایند تا در مدت طولانی که در دست مراجعان شان می باشد، بدون آسیب باقی بمانند.

روی کارت ویزیت فلزی پزشکی خود چه چیزی درج کنید ؟

آدرس ایمیل کاری خود را به همراه وب سایت و یا آیدی صفحات اجتماعی خود روی کارت ویزیت درج کنید.

یک بیانیه مختصر و منحصر به فرد، در مورد اینکه چه کسی هستید و برای بیماران چه خدماتی ارائه می دهید. باید یک جمله به صورت برجسته در جلوی کارت، زیر نام شما باشد.

چرا باید طراحی کارت ویزیت برای پزشکان خاص باشد؟

اکثر پزشکان از همان طرح کارت ویزیت مورد استفاده پیشینیان خود استفاده می کنند: نام، تخصص، آدرس، شماره تلفن و شماره فکس.

اما کارت ویزیت را چیزی فراتر از یک وسیله ارائه اطلاعات اولیه بدانیم که هدفی بالاتر از یک تبلیغ کوچک نیست.

کارت ویزیت کمتر از یک بیلبورد بازاریابی مینیاتوری نیست. باید تا آنجا که می توانید اطلاعات کاملی در مورد شما و تخصص شما داشته باشد.

به این فکر کنید که معمولاً چه کسی آن کارت را در اختیار دارد: کسی که مشکلی دارد و متخصص مناسب برای حل آن را می‌خواهد. کارت باید آن شخص را بدون ابهام معرفی کند.

اجزای کارت ویزیت برای پزشکان جذاب و فعال تبلیغاتی وجود دارد که می توانید برای تمرین خود ایجاد کنید.

چند دستورالعمل برای پشت کارت ویزیت برای پزشکان:

  • برای توصیف مشکلاتی که درمان می کنید از اصطلاحات غیرمستقیم استفاده کنید.
  • انواع مشکلاتی را که می خواهید همیشه ببینید را انتخاب کنید.
  • انواع مشکلاتی را انتخاب کنید که به نحو سودآوری درمان می کنید.
  • انواع مشکلاتی را که می خواهید بیشتر درمان کنید، فهرست کنید.
  • بهترین شکل برای کارت ویزیت چیست؟
  • 3 بر روی یک اندازه و شکل قرار بگیرید.

کارت ویزیت برای پزشکان در چه سایزی مناسب است؟

بیشتر کارت‌ ویزیت های پزشکان مستطیل شکل و به اندازه یک کارت اعتباری هستند و به صورت افقی قرار می‌گیرند. مردم با این قالب آشنا هستند، بنابراین انتخاب مطمئنی است. اما اگر می‌خواهید متمایز شوید، از شکل مربع، گوشه‌های گرد یا جهت عمودی استفاده کنید.

همچنین می توانید از دایکات برای خاص تر شدن کارت ویزیت خود استفاده نمایید.