چاپ جعبه طلا و جواهر، برای ظاهر و احساس منحصر به فرد، به منظور کمک به برندها در دستیابی به بالاترین توجه استفاده می شوند. چاپ جعبه به همراه ساک دستی یک بسته بندی لوکس و حرفه را ارائه می دهد و برخلاف چاپ کارتن کیفیت رنگ ها و جلوه و ظاهر زیباتر و لاکچری تر را امکان پذیر می کند. هنگامی که می خواهید هر زمان که مشتریان بسته شما را باز می کنند، جواهرات خود را در جای خود قرار دهید و به خوبی محافظت شوند، بسیار مهم است. با چاپ لیبل متناسب با محصولات، می توانید از خرید مشتری قدردانی کرده و برند خود را برجسته کنید. با امکانات زیادی که در چاپ سفارشی وجود دارد، می توانید این آزادی را داشته باشید که تجربه منحصر به فرد جعبه جواهرات خود را به هر طریقی که می خواهید، ایجاد کنید.

مزایای استفاده از جعبه جواهرات سفارشی چیست؟

باعث صرفه جویی در هزینه محصول می شود

چندین مزیت هنگام استفاده از جعبه های سفارشی وجود دارد، از جمله توانایی چاپ در زمان واقعی و داشتن کیفیت مقوای بالا. می‌ توانید برند خود را نیز بر روی آن ها چاپ کنید. یکی از جذاب ترین ایده های بسته بندی این است که از جعبه های جواهرات برای بازاریابی برند خود استفاده کنید.

مقوا در جعبه های جواهرات سفارشی نقش دارد

برای جعبه های جواهرات سفارشی، مقوا یک ماده ایده آل است، زیرا بادوام، محکم و مقرون به صرفه است. علاوه بر این، به لطف تنوع رنگ ‌ها و اندازه‌ های موجود، این بسته برای مطابقت با برند یا هویت تجاری شما همه کاره است. بسیاری از برندها جعبه های کادویی با بافت ارائه می کنند که آن ها را هدیه ای عالی می کند. می توانید آن ها را با لوگو شرکت خود شخصی سازی کنید، که همچنین قابل بازیافت است.

مقوا پایه محکمی برای ساخت جعبه های سفارشی که ظاهری لوکس دارند، فراهم می کند و همچنین طراحی آن ها را اصلاح می کند. جعبه ‌های جواهرات سفارشی علاوه بر زیبایی‌ شناختی، به ‌خوبی خود را نگه می‌ دارند و اصلا خم نمی‌ شوند. اندازه ها، رنگ ها و موارد اضافی همگی برای این جعبه ها در دسترس هستند. اگر مطمئن نیستید که مناسب ترین جعبه جواهرات است، یکی را در نظر بگیرید که دارای پنجره باشد تا گیرنده بتواند محتویات جعبه جواهرات را ببیند.

یک گزینه سبک وزن و ضد آب است

یک گزینه سبک وزن و ضد آب است

یک جعبه سفارشی شامل عکس، مونوگرام یا نام شرکت است. بسته به نیاز شما، رنگ ها و طرح های متنوعی برای مطابقت با دکوراسیون شما موجود است. جعبه ها حتی می توانند با آرم یا نام شما حکاکی یا چاپ شوند. هر اندازه و شکلی از کالای گرانبها در جعبه جواهرات سفارشی قرار می گیرد. جواهرات را می توان از این طریق هدیه داد و به اشتراک گذاری آن ها بسیار آسان است.

هنگام انتخاب جعبه جواهرات به مواد بسته بندی فکر کنید. ساخت جعبه جواهرات سبک از چوب یا مقوا امکان پذیر است. هر قطعه جواهر با هر نوع قابل محافظت است. مقوا در مقایسه با چوب سبکتر از مواد سفت و سخت است. پخش تصویر برند خود و ارائه یک سپر عالی به مشتریان خود دو مزیت جعبه جواهرات چاپی است. در صورت تمایل، جعبه های مقوایی یا هاردباکس گزینه های سازگار با محیط زیست برای مقوای سفت و سخت هستند.

شخصی سازی شده در زمان واقعی

جعبه های سفارشی جواهرات به طور فزاینده ای در بین جواهر فروشان و فروشندگان جواهرات برای فروش اقلام تخصصی و ایجاد سر و صدا محبوب هستند. جعبه جواهرات با طراحی مناسب به آن ها کمک می کند تا یک برند قوی بسازند و سود را افزایش دهند.

جعبه ‌های جواهرات سفارشی در رنگ ‌ها، شکل ‌ها و مواد مختلف عرضه می‌ شوند. بسته ها باید محتویات آن ها را از نظر رنگ منعکس کنند.

فرقی نمی ‌کند جعبه‌ های ساده یا لوکس ‌تر را ترجیح دهید، جعبه‌ های جواهرات سفارشی می ‌توانند متناسب با سبک شما باشند. برای اطمینان از اینکه طراحی شما منعکس کننده سبک شما است، یکی را انتخاب کنید که مطابق با آن باشد.

با لوگو شما مارک شده است

جعبه های جواهرات به روش های مختلفی عرضه می شوند. اطلاعات برند و وب سایت در دسترس هستند، یا می توانید یک جعبه از پیش ساخته شده بخرید. هنگام استفاده از جعبه جواهرات هدیه دادن، شیک تر خواهد بود. همچنین می توانید آن ها را به موقع به مشتریان خود تحویل دهید.

جعبه جواهرات می تواند شامل لوگو و رنگ های شرکت شما نیز باشد. علاوه بر این، می توانید جعبه را در داخل و خارج چاپ کنید. درج های تخصصی برای افزودن به جعبه های جواهرات موجود است.