چاپ جعبه پاستیل نیز محصولی خاص با بسته بندی خاص تر است. چاپ جعبه برای محصولات خاص اغلب سخت وکمی نادر است. شاید جعبه پاستیل نیز از این محصولات باشد. اغلب افرادی که به دنبال محصولی خاص مثل پاستیل هستند، حتما پاستیلی که داخل جعبه باشد را به پاستیل داخل نایلون یا پلاستیک ترجیح میدهند. لاکچری تر بودن جعبه پاستیل نسبت به دیگر بسته بندی ها این محصول را خواستنی تر می کند .

مزایای چاپ جعبه بسته بندی پاستیل برای برند جدید شما کدام است؟

مزایای چاپ جعبه بسته بندی پاستیل برای برند جدید شما کدام است؟

با وجود داشتن یک محصول عالی، هرگز نباید در بسته بندی آن کوتاهی کنید. خرج کردن پول برای چیزی مانند جعبه های سفارشی ممکن است در ابتدا مهم به نظر نرسد، اما جعبه های سفارشی می توانند مقدار زیادی پول را در این مسیر صرفه جویی کنند. علاوه بر این، بسته بندی های شما تنها نباید به دنبال یک هدف باشد. جعبه بسته بندی باید ورود آسیب در زمان حمل و نقل جلوگیری کنند، از نظر ظاهری زیبا و دلپذیر باشند و محصولات ارزشمند شما را هدر ندهند. شما می توانید توسط بسته بندی سفارشی با چاپ جعبه به تمام این اهداف برسید.

چاپ جعبه های سفارشی به صورت عمده برای محصولات شما چیزی بیش از داشتن مقوای چاپ شده یا مواد دیگر است. آن ها بازتابی از برند شما در بازار هستند. آن ها به شما فرصت طلایی می دهند تا شخصیت شرکت خود را به رخ بکشید و در عین حال مشتریان را در مورد خدمات عالی که ارائه می دهید مطلع کنید. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ‌ای، در اینجا پنج برتری که جعبه‌ های شخصی‌ سازی شده ممکن است به کسب ‌و کار شما بدهد، آورده شده است.

چرا بسته بندی پاستیل بسته بندی لوکس است ؟

چرا بسته بندی پاستیل بسته بندی لوکس است ؟ 

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا هنگام خرید به سمت برخی از اقلام جذب می شوید؟ آیا متوجه می شوید که چیزها را فقط به این دلیل که جالب به نظر می رسند، انتخاب می کنید؟ شرکت ها از بسته بندی های لوکس استفاده می کنند تا محصولات خود را در بین رقبای خود جذاب تر، منحصر به فردتر و رجسته تر جلوه دهند و این روش واقعا کار می کند. مردم مایلند برای چیزی که در یک جعبه هاردباکس فانتزی عرضه می شود، پول بیشتری بپردازند، اما مغز ما چگونه کار می کند.

بسته بندی لوکس پاستیل چه مزایای دارد ؟

بسته بندی لوکس پاستیل چه مزایای دارد ؟ 

بسته بندی لوکس، بسته بندی محصولات معمولی را می گیرد و آن را به سطح بعدی می برد. اغلب با استفاده از مواد با کیفیت بالا، اشکال منحصر به فرد، و جزئیات پیچیده برای ایجاد یک حس به یاد ماندنی و لوکس ایجاد می شود. هدف از بسته بندی لوکس ایجاد حس هیجان و انتظار است که درک برند را در سطح بالا یا منحصر به فرد تقویت می کند.

بسته ‌بندی لوکس، فراتر از رنگ ‌ها و شکل ‌های زیبای آن، مبتنی بر اصول ادراک، احساسات و انگیزه است که همه این ‌ها در تصمیم ‌گیری خرید ما نقش دارند.

بسته بندی لوکس پاستیل ادراک را بالا می برد

نحوه ارائه یک محصول بر درک ما از ارزش آن تأثیر می گذارد. وقتی چیزی به روشی مجلل بسته بندی می شود، مغز ما آن را با کیفیت تر و با ارزش تر از چیزی که در یک بسته بندی ساده یا اولیه عرضه می شود، درک می کند. ما بسته‌ بندی لوکس را با انحصار و اعتبار مرتبط می ‌دانیم که به ارزش درک شده محصول می‌افزاید.

بسته بندی لوکس پاستیل هیجان ایجاد می کند

همچنین بسته بندی لوکس بر احساسات ما تأثیر می گذارد. این کار حس هیجان، توجه و لذت را ایجاد می کند، که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خریدی که انجام می دهیم، داشته باشیم. این ارتباط عاطفی می تواند حس وفاداری به برند ایجاد کند، زیرا مشتریان می خواهند این احساس مثبت را بارها تجربه کنند.

بسته بندی لوکس پاستیل انگیزه ایجاد می کند

بسته بندی لوکس این قدرت را نیز دارد که ما را برای خرید ترغیب کند. طراحی بسته بندی می تواند حس فوریت یا تمایل را ایجاد کند و ما را وادار کند تا در لحظه تصمیم خرید بگیریم، حتی اگر به آن نیاز نداشته باشیم. هنگامی که یک محصول به گونه ای بسته بندی می شود که از رقبای خود متمایز باشد، می تواند احساس انحصاری بودن را ایجاد کند که ما را به خرید انگیزه می دهد، حتی اگر قیمت آن بالاتر باشد.

تاثیر بسته بندی لوکس پاستیل بر رفتار مصرف کننده چیست؟

ما بررسی کرده ‌ایم که طراحی و بسته ‌بندی لوکس چگونه می‌ تواند احساسی را در ما ایجاد کند، اما این چه تأثیری بر رفتار خرید ما به عنوان مصرف‌ کننده دارد؟ خوب، تحقیقات نشان می دهد که 72٪ از پاسخ دهندگان می گویند تصمیم خرید آن ها تحت تأثیر طراحی بسته بندی است. به طور مشابه، 61 درصد از مردم می گویند که اگر محصولات در بسته بندی های درجه یک عرضه شود، احتمال بیشتری برای تکرار خرید دارند.

به عنوان یک تجارت، بسته بندی عالی می تواند تفاوت بین محصول شما و محصول رقیب باشد. اگر جواهرات، عطر، لباس یا هر محصول لوکس دیگری می فروشید، می دانید که کیفیت و برند نام بازی است. مشتریان هنگام خرید یک محصول ممتاز بیش از حد معمول هزینه می کنند، بنابراین همه چیز در مورد آن باید هزینه را تا بسته بندی توجیه کند.

بسته بندی لوکس روشی آسان و تاثیرگذار برای گفتن به مشتریان است که خرید درستی انجام داده اند و آن ها را به عنوان یک مشتری وفادار باز می گرداند.

مشتریان محصولات محبوب را اغلب با بسته ‌بندی لوکس خود مرتبط می‌ دانند عبارتند از رویکرد شیک و مینیمالیستی اپل، و همچنین جعبه‌ های جواهرات آبی نمادین تیفانی و بسته ‌بندی طرح‌ دار لویی ویتون. هر یک از این برندهای بزرگ با موفقیت یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کرده اند که تصویر برند لوکس آن ها را برای حس انحصاری بودن که مشتریان می خواهند، تقویت می کند.