چاپ جعبه پاپیون اغلب بعنوان جعبه ای پرکاربرد و سخت در تولید همیشه شناخته میشود. چاپ جعبه اغلب مانند چاپ کارتن و چاپ لیبل و چاپ ساک دستی اغلب بوسیله چاپ افست انجام می شود که این چاپ راحت ترین نوع چاپ را بین دیگر چاپ ها دارد. اغلب از مقوای ایندلبرد برای چاپ جعبه پاپیون استفاده می شود و حداقل سفارش تولید ان نیز 1000 عدد است. اگر شما هم علاقمندید در مورد سایزهای متداول جعبه پاپیون، نوع چاپ آن، و تیراژهایی که میتوانید چاپ جعبه پاپیون انجام دهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ما اینجا هستیم تا بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

چاپ جعبه بسته بندی پاپیون چه مزایای دارد ؟

چاپ جعبه بسته بندی پاپیون چه مزایای دارد ؟

چاپ جعبه بسته بندی پاپیون در اشکال مختلف جعبه های حمل و نقل

روند استفاده از جعبه های مکعبی ساده برای ارسال اقلام در حال قدیمی شدن است. و کسب ‌و کارها شکل‌ های منحصر به‌ فرد مشتری را انتخاب می ‌کنند تا ظاهری منحصر به‌ فرد به محصولات خود بدهند. برای این منظور، برندها از شکل‌ های پستی، جعبه ‌های کشویی، جعبه ‌های آستین، جعبه ‌های قفل پروانه‌ ای، جعبه‌ های کیبوردی و انواع دیگر جعبه ‌های بسته بندی استفاده می ‌کنند.

باید در نظر داشته باشید که سبک جعبه حمل مقوایی  باید کاربردی باشد و برای مشتریان شما به راحتی جعبه گشایی شود. جعبه ها به راحتی باز و بسته شوند و قابل استفاده باشند.

جعبه مقوایی پستی یکی از بهترین جعبه های حمل و نقل برای اقلام شکننده شماست. سیستم محکم و دو جداره محکم به شما کمک می کند تا محصولات خود را ایمن نگه دارید. علاوه بر این، فضای دوجداره فضای کافی را فراهم می‌کند تا فلپ ‌ها به راحتی در جعبه قفل شوند تا مشتریان سهولت داشته باشند.