لیبل ها یا چسب های کارکرد ها و انواع گوناگونی دارند که با توجه به هر کدام می توانند در موقعیت های مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از لیبل های محبوب و مناسب پی وی سی می باشد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

لیبل پی وی سی چیست؟

این لیبل از مواد اولیه پلی پرو پیلن یا همان پلاستیک درسته شده است، به همین دلیل در مواردی که لیبل کاغذی کاربرد ندارد به خوبی می توان نیاز های مصرف کننده را برطرف کند.
این لیبل به لیبل مقاوم سفید رنگ با نام های pp , pe , pet , pvc مشهور است.

کاربرد های لیبل پی وی سی PVC کدام است؟

صنایع مختلف مانند خودرویی ، لوازم خانگی ، صنایع شیمیایی ، داروسازی و آزمایشگاهی و…

ویژگی های لیبل پی وی سی PVC چیست؟

  • این لیبل در برابر کشش و پارگی ، حرارت تا 80 درجه سانتی گراد مقاوم است.
  • چاپ با رنگ و سایز های مختلف.
  • غیر قابل پاره شدن.

انواع لیبل پی وی سی PVC کدام است؟

  • مات و براق و شفاف یا شیشه ای که متناسب با فعالیت شما باید خریداری شود. مثلا نوع شیشه ای آن در چاپ برچسب تردد و عوارض خودرو کاربرد دارد.
  • از نظر چسبندگی نیز به دو نوع کم چسب و پر چسب دسته بندی می شود.
  • لیبل های پی وی سی از نظر نرمی به دو نوع نرم و سخت تقسیم بندی می شوند که نرم معمولا در سقف و کف ساختمان استفاده می شود.
  • لیبل پی وی سی انعطاب پذیری مناسبی دارد ، قالب گیری ساده ، غیر سمی و طول عمر بالاتری دارد به همین منظور ارزش کاربری بیشتری دارد.
  • نوع کم چسب برای مصارف آزمایشگاهی مناسب است.

نکته:

  • برای افزایش مقاومت و ماندگاری نیاز به سلفون کشی و چاپ لمینیت سرد می باشد، زیرا در هنگام چاپ این نوع لیبل ها رنگ داخل جنس فرو نمی رود.
  • در آخر لیبل پی وی سی را می توان یک لیبل مناسب با مقاومت ، کشیدگی و چسبندگی مناسب دانست که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل پی وی سی PVC از چه نوعی می باشد؟

روش لیبل  PVCاز جمله روش های ترجیحی است. این محصول از خانواده پلیمرهای ترموپلاستیک بوده و دوام فوق العاده ای دارد. برچسب چاپ شده بین چاپ و مواد باقی می ماند. قسمتی با جزئیات بین پی وی سی باقی می ماند و در نتیجه فرمی ضد آب و بادوام به محصول می دهد. و به راحتی نمی توان آن را پاک و از بین برد. این تضمین می کند که تبلیغات شرکت شما طولانی مدت است. یکی دیگر از تفاوت های این محصول با سایر لیبل ها، چاپ معکوس آن است.

لیبلPVC  پی وی سی در چه محصولاتی استفاده می شود؟

برچسب PVC بیشتر در دستگاه های الکترونیکی استفاده می شود. با ترکیب هویت سازمانی خود با طرح های خود، شرکت یا محصول شما به روشی ایمن و با کیفیت بالا زنده می شود.

این برچسب ها در برابر سایش، دمای بالا، کدر شدن، و رطوبت بسیار مقاوم هستند. آن ها را می توان به راحتی در مناطق باز و بسته استفاده کرد. به راحتی رنگ آمیزی می شوند، آن ها می توانند به طور موثر شما و محصول شما را تبلیغ کنند.

امکان تولید لیبل های بسیار انعطاف پذیر از نظر اندازه و شکل وجود دارد. هر شکل و اندازه ای که بخواهید به راحتی قابل تولید است.

مناطق استفاده از لیبل پی وی سی PVC کدام است؟

لیبل پی وی سی که به دلیل ماندگاری و قابلیت اعمال رنگ های مورد نظر بر روی لیبل یکی از پرطرفدارترین انواع لیبل می باشد، در بخش ها و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب PVC  بیشتر در زمینه الکترونیکی، عمدتاً برای برچسب زدن پانل جلویی دستگاه استفاده می شود. برچسب روی سطح پشتی مواد ساخته شده است. در حین یا بعد از این فرآیند چاپ هیچ مشکلی برای پاک شدن، سیاه شدن یا خراش وجود ندارد.

جدای از این، برچسب PVC یک نوع برچسب بسیار ترجیحی برای محصولات تبلیغاتی است که برندی مانند نام، لوگو یا علامت را برجسته می کند.

به طور مکرر در تولید تابلوهای روشن استفاده می شود و با نوری که از پشت ارائه می شود، می توان تبلیغ موثری انجام داد.

از آنجایی که قابل منبت است، اغلب برای اهداف اندازه گیری و کنترل در تجهیزات صنعتی مانند سنسورها، ترموستات ها، سرعت سنج ها و سرعت سنج ها استفاده می شود.

مزایای لیبل پی وی سی PVC چیست؟

هدف اولیه از فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی این است که شما را در بین شرکت های پیشرو، صرف نظر از بخش، نگه دارد. بنابراین، حتی اگر تبلیغات خود را با رادیو و رسانه های جمعی انجام داده اید، باید با روش هایی مانند برچسب ها از آن حمایت کنید. می‌ توانید با رنگ‌ ها و نوشته‌ هایی روی برچسب ‌هایی که نام شرکت، محصول یا خدمات شما را نشان می‌ دهند، باعث جذب مشتریان خود شوید. لیبل پی وی سی، یکی از محصولاتی که برند شما را برجسته می کند، ترجیح داده شده ترین محصولات لیبل برای این منظور است.

  • هم بادوام است و هم از نظر استفاده بسیار شیک. این امر توجه مشتریان را به خود جلب می کند و لیبل PVC را دلیلی برای اولویت می کند.
  • در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاوم است. در آب و هوای سرد و گرم (تا 100 درجه را تحمل می کند) هیچ خرابی یا سرخوردگی وجود ندارد.
  • به عنوان بخشی که اطلاعات در آن قرار دارد، بین PVC است. از اثرات سایش، خراش، پاک شدن و غیره محافظت می شود.
  • با لیبل PVC می توان هر گونه تغییری در ظاهر خارجی محصولات ایجاد کرد.
  • در نوعPVC چاپ از سطح پشتی انجام می شود. از آنجایی که برچسب خود چسب نیست، بسیار محکم و بادوام است.
  • این نوع لیبل را می توان به راحتی در ضخامت ها و رنگ های مختلف تولید کرد.
  • در این نوع برچسب، می توانید نام شرکت خود را روی محصول خود، برچسب بزنید.

چرا از لیبل پی وی سی PVC استفاده کنیم؟

لیبل های پی وی سی، لیبل های انعطاف پذیری هستند که می توانند به هر شکلی در رنگ های مختلف قالب گیری شوند و این برچسب های نرم به طور گسترده ای توسط برندهای لباس ورزشی و ورزشی استفاده می شود. کارکرد اصلی این برچسب ها تبلیغ برند و ایجاد تصویر برند است. برچسب ‌های PVC که یکی از برچسب ‌های لاستیکی است، از آنجایی که با اشکال، متن و طرح ‌های انعطاف‌ پذیر ظاهر می ‌شوند، در مقایسه با برچسب ‌های دیگر جذاب ‌تر و قابل توجه ‌تر هستند.

استفاده از برچسب های PVC بسیار محبوب شده است. یکی از بهترین راه‌ ها برای بازاریابی و برندسازی کسب ‌و کارتان، سفارشی کردن برچسب‌ های PVC است. آن ها به شما امکان می دهند لوگو و طراحی خود را برای ایجاد برچسب های پر جنب و جوش و رنگارنگ سفارشی کنید.

یکی از مزیت ‌های اصلی لیبل‌ های پی ‌وی ‌سی تطبیق‌ پذیری طراحی و ظاهری است که ارائه می ‌کنند، آن ها به طراح این امکان را می ‌دهند که با سطوح مختلف مانند در این مورد، جایی که مشتری می ‌خواهد یک ظاهر کلاسیک و ترکیبی با پس ‌زمینه محصول خود داشته باشد، خلق کند.