امروزه از انواع لیبل ها برای محصولات استفاده می شود که کاربردهای مختلفی دارند. یکی از این لیبل ها لیبل پلمپ می باشد. این لیبل نشانه ای از امنیت می باشد که چسبندگی بالایی دارد و معمولا روی آن کلمه پلمپ باطل است، نشان داده شده است.

ویژگی های لیبل برچسب پلمپ چیست؟

  • امکان درج هر کلمه و لوگویی روی لیبل
  • یک ابزار مناسب به منظور جلوگیری از جعل و دستکاری کالا
  • مقاومت بالا و مناسب در برابر حلال ، آب ، گرما و سرما
  • چسبندگی بالا
  • ضد جعل و تقلب
  • استفاده از آن برای گارانتی بسیار معمولا است.

کاربرد لیبل برچسب پلمپ چیست؟

آن را معمولا برای پلمپ کردن محصولات و کالاهای مهم و محرمانه استفاده میکنند.
با این لیبل تولید کننده این اطمینان را با مصرف کننده می دهد که محصولش بدون دستکاری به دست مشتری رسیده.

انواع لیبل برچسب پلمپ کدام است؟

لیبل پلمپ بدون اثر:

لیبل دارای 2 سطح است ، یک سطح زیرین و دومی رویی.
در این لیبل صرفا از لایه بالایی که کنده میشود. کلماتی مانند باطل است و امثال ان روی کالا نمایان شده و این لیبل در ارگان های دولتی برای حفاظت کردن از اسناد استفاده می شود.

لیبل پلمپ با اثر جزئی:

این لیبل بعد از کنده شدن از خود آثاری میگذارد که نشان میدهد لیبل کنده شده و به هیچ عنوان به حالت اول باز نمیگردد. جنس این لیبل از پلی استر با چسب قوی است که باعث میشود به عنوان لیبل گارانتی نیز استفاده شود.

لیبل پلمپ اثر گذار:

بعد از اینکه این لیبل را از سطح مورد نظر کندید ، تمامی اطلاعات و دیتای چاپی خود را روی سطح باقی میگذارد.

لیبل پلمپ شطرنجی:

این لیبل بعد از کنده شدن از خود عبارتی بجا نمیگذارد ولی طرح شطرنجی را به جا میگذارد.

لیبل هولوگرام:

این لیبل به دلیل اینکه دارای طراحی های پیچیده و نوع چاپ خاصی دارد به راحتی کپی نمیشود میتوان گفت یک لیبل امنیتی مناسب است.

لیبل پلمپ گچی:

این اسم به دلیل این است که بعد از اینکه بعد از جدا شدن بصورت یک دست جدا نمیشود و لیبل خرد میشود.

برچسبت وید:

 void این لیبل نیز 3 نوع دارد که هنگام باز یا باطل شدن کلمه را روی سطح جا می گذارد.
لیبل های پلمپ اختصاصی که بعد از چسبیدن روی کالا یا محصول عبارت مورد نظر مشتری نشان داده می شود و لیبل هولوگرافیک که امکان جعل و کپی را به شدت کاهش می دهد نیز از دیگر لیبل های پلمپ می باشد.

نکات:
سطحی که میخواهید لیبل را بچسبانید باید فاقد گرد و غبار ، روغن ، آب ، رطوبت و مواد شیمیایی باشد.
به جنس و نوع سطحی که میخواهید آن را بچسبانید دقت کنید.
مقدار چسب ، اندازه ، لوگوی روی آن و… توجه کنید.
سطوحی که میشود لیبل پلمپ را روی آن زد:
انواع سطوح فلزی ( بدون گرد و غبار و روغن و…) ، پلاستیکی ، چوب های فشرده و تخته های چند لایه ، پاکت پستی ، جعبه مقوایی ، ابزار های الکترونیکی ، محصولات غذایی و شیشه ای و…
در آخر می توان گفت لیبل های پلمپ انواع و کارایی های زیادی دارند که در محصولات خاص میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مزایای انتخاب لیبل برچسب پلمپ چیست؟

بارزترین مزیت لیبل های پلمپ این است که از فضای محدود بهتر استفاده می کنند. اگر هرگز این جنبه از بسته بندی محصول را در نظر نگرفته اید، ممکن است مزایای آن فضای اضافی به اندازه کافی مشخص نباشد. سه مزیت اصلی استفاده از برچسب های پلمپ بر روی بطری های کوچک وجود دارد.

مطابق با مقررات صنعت

برخی از شرکت ‌ها، مانند شرکت‌ هایی که در صنایع داروسازی و صنایع غذایی کار می‌ کنند، با مقررات بسیار محدودکننده بسته ‌بندی محصولات مواجه هستند. در این مواقع برای انتقال اطلاعات گسترده به برچسب های محصول نیاز می باشد. حتی بهترین طراحان لیبل در نصب همه چیز از فهرست مواد تشکیل دهنده و حقایق تغذیه ای گرفته تا دستورالعمل های استفاده روی بطری های کوچک مشکل دارند. با برچسب های پلمپ، آن ها مجبور نیستند.

شعبه به بازارهای متنوع تر

ایجاد محصولات برای جوامع چند زبانه یا فروش بین المللی چالش های منحصر به فردی را ایجاد می کند. شما باید اطلاعات محصول را به چندین زبان درج کنید که فضای زیادی را اشغال می کند. لیبل های پلمپ یک راه حل عملی برای این مشکل ارائه می دهند. می‌توانید اطلاعات زبان اصلی را روی برچسب بیرونی قرار دهید یا چندین زبان را در کنار هم قرار دهید.

صرفه جویی در هزینه

طراحی، چاپ و بسته بندی گرانتر از سفارش لیبل های پلمپ است. این تفاوت در صنایعی که دارای مقررات بالا هستند، مشهودتر است. برچسب های پلمپ چاپ شده سفارشی، همگام شدن با تغییرات نظارتی را آسان تر می کند و در هنگام وقوع تلفات را به حداقل می رساند.

برنامه های کاربردی رایج

همه بسته ‌های کوچک نیازی به برچسب پلمپ ندارند. برای چیزهایی مانند نوشیدنی ها یا محصولات مصرفی ساده، ممکن است نیازی به فضای اضافی نداشته باشید. هنوز برنامه های متنوعی برای برچسب های محتوای گسترده وجود دارد.

اگر هر یک از این محصولات را می فروشید، ارزش آن را دارد که به برچسب های پلمپ محتوای توسعه یافته چاپ کنید.

لیبل برچسب پلمپ در چه مواردی قابل استفاده می باشد؟

برخی از کاربردهای برچسب های پلمپ در صنایع مختلف عبارتند از:

  • بطری های دارویی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ویتامین ها
  • مکمل های گیاهی
  • کالاهای مصرفی که با کوپن ارائه می شوند.
  • محصولات کوچکی که نیاز به دستورالعمل قابل توجهی از کاربر دارند.

لیبل برچسب پلمپ چگونه از بسته های شما حفاظت می کند؟

لیبل های پلمپ طیف وسیعی از وظایف را در بسته بندی انجام می دهند و نقش مهمی در ارسال کالا دارند. آن ها ابزار ساده ای برای تأیید اصالت هستند و نشان می دهند که چه زمانی یک مورد برای اولین بار، باز شده است. به عنوان مهر و موم، محافظت از دستکاری ایمن را فراهم می کنند و می توانند اطلاعات اضافی محصول را نمایش دهند.

برچسب های پلمپ باید محکم بچسبند اما باز هم به راحتی باز شوند. اغلب آن ها باید چندین بار بچسبند تا بتوان محصول را دوباره آب بندی کرد. چالش ‌های ویژه زمانی ایجاد می‌ شوند که برچسب ‌ها باید در گوشه و کنار محصول قرار بگیرند یا دور محصول پیچیده شوند. آن ها همچنین باید به سطوح منحنی یا ناهموار بچسبند.

لیبل برچسب پلمپ په الزاماتی را باید برآورده کند؟

آن ها کاربردی و به طور گسترده استفاده می شوند، اما باید بسیاری از الزامات مختلف را برآورده کنند:

مهر و موم مجدد بسته بندی

برچسب های پلمپ امکان آب بندی آسان بسته های باز شده را فراهم می کند. هیچ آسیبی به بسته بندی وارد نمی شود. محصول تازه نگه داشته می شود و به طور ایده آل محافظت می شود. مشتریان شما از این امر قدردانی خواهند کرد، زیرا به هیچ نوع مهر و موم دیگری نیاز نخواهند داشت. مزیت دیگر این است که این برچسب ها حتی زمانی که سطح بسته بندی ناهموار است، می توانند مجدداً بسته شوند. برچسب های پلمپ از فیلم ساخته می شوند، گاهی اوقات با چسبندگی جزئی. زبانه های مخصوص مهر زنی و گرفتن، استفاده آسان را تضمین می کند.

مقاومت در برابر دستکاری و اثبات اصالت

نام ‌های زیادی برای این نوع برچسب‌ ها وجود دارد: برچسب ‌های امنیتی، برچسب‌ های ضد دستکاری، برچسب ‌های آشکار، برچسب‌ های ضد جعل. وجه مشترک همه آن ها تمرکز بر حفاظت از دستکاری و احراز هویت محصول است. برچسب های پلمپ به کاربران نشان می دهد که محصولات باز نشده یا دستکاری نشده اند. آن ها را می توان بر روی انواع سطوح اعمال کرد: فیلم، مقوا، کاغذ، پلاستیک یا فلز. طیف گسترده ای از راه حل های با امنیت بالا وجود دارد.

تطبیق پذیری

برچسب های پلمپ را می توان بر روی بسته بندی های ساخته شده از فیلم، کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه اعمال کرد و از بسته شدن ایمن حتی زمانی که در گوشه ها روی سطوح ناهموار استفاده می شود، اطمینان حاصل کرد. آن ها حتی می توانند جعبه های مقوایی را کنار هم نگه دارند.

برنامه های کاربردی دیگر

می توان از برچسب های پلمپ می توان به عنوان برچسب های تبلیغاتی نیز استفاده کرد، به عنوان مثال برای انتقال پیام های تبلیغاتی آن ها مفید می باشند. با افزودن اطلاعات محصول، بهترین تاریخ های قبل، شماره دسته ها یا دستورالعمل های استفاده، از برچسب های پلمپ بیشترین بهره را ببرید.