چاپ جعبه بسته بندی خشکبار کمک می کند تا خشکبار ممتاز را ارائه دهید. چاپ جعبه به همراه چاپ ساک دستی برای هدیه دادن خشکبار در مراسم رسمی، جشنواره ها و مناسبت های دیگر، آن را به هدیه ای ایده آل تبدیل می کند. یکی از بهترین راه ها برای برجسته کردن جعبه ‌ها که از کاغذ و مقوا درجه یک ساخته شده ‌اند، روکش سلفون و لمینیت در کل قسمت بیرونی جعبه و چاپ لیبل بر روی درب جعبه می باشد. چاپ جعبه برخلاف چاپ کارتن محدودیت کمتری داشته و کیفیت بسیار بیشتر و زیبایی چشمگیرتری خواهد داشت. این جعبه ها فروش شما را بالا می برند و برند شما را به عنوان برندی قدرتمند در بازار معرفی می نمایند.

چاپ جعبه بسته بندی خشکبار چگونه ارزش برند شما را افزایش می دهد؟

چاپ جعبه بسته بندی خشکبار چگونه ارزش برند شما را افزایش می دهد؟

هر خریدار پس از صرف پول زیادی برای محصولات، سزاوار یک لحظه شگفت انگیز است. امروزه اکثر مشتریان باهوش و ظاهر محور هستند. برندها دیگر نمی توانند چنین خریدارانی را با بسته بندی ساده یا قهوه ای تحت تاثیر قرار دهند. پس باید چه کار کنند؟ می‌ توانید با چاپ جعبه‌ های تخصصی خود و بسته ‌بندی طرحی جدیدبسته بندی، آن‌ ها را غافل گیر کنید. با استفاده از رنگ‌ ها و الگوهای روشن، به بسته ‌بندی ‌های خود جان بدهید و آنچه را که منتظرش بوده ‌اند، به مشتریان خود ارائه دهید. تجربیات استثنایی می توانند به وفور اقبال خوبی به همراه داشته باشند. با این کار مشتریان با ساخت ویدیو با جعبه‌ های زیبا و شخصی ‌شده‌ شما، و پخش در شبکه های اجتماعی خود، ممکن است منجر به هجوم مشتریان به تجارت جدید شما شوند. خریداران حتی اگر یک بسته سفارشی خوب و غنی که همه اینها را ترکیب کرده باشد، ندیده باشند، از محصولات شما قدردانی بیشتری خواهند کرد.

چاپ جعبه بسته بندی خشکبار چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟

جعبه های سفارشی جعبه هایی هستند که توسط سازنده جعبه های سفارشی به روشی که مشتریان درخواست می کنند، تولید می شوند. اینها را می توان در شکل ها، اندازه ها، طرح ها و سبک های متمایز، بسته به مشخصات ارائه شده توسط مشتری، تولید کرد. افزایش تقاضا برای جعبه های سفارشی به دلیل رقابت گسترده در صنعت است که می تواند با عرضه منظم مارک های جدید در بازار نیز توجیه شود. بسته بندی نقشی حیاتی در زندگی یک کسب و کار ایفا می کند، چه در تجارت جواهرات، تجارت مواد غذایی، تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی یا هر کسب و کاری دیگری. این دلیل اصلی است که همه مشاغل به دنبال تولید کننده جعبه های سفارشی هستند تا راه حل های بسته بندی با کیفیت به دست آید. سازندگان جعبه سفارشی تمام نیازهای بسته بندی سفارشی شما را در نظر می گیرند.

چگونه تاثیر چاپ جعبه بسته بندی خشکبار خود را بالا ببرید؟

چگونه تاثیر چاپ جعبه بسته بندی خشکبار خود را بالا ببرید؟

آن را از نظر بصری متمایز کنید

جعبه های آمازون فقط با حروف ریز در گوشه جعبه نمی گویند “آمازون”، بلکه کل بسته را در اختیار می گیرند. برند شما باید به صورت برجسته و جذاب نمایش داده شود. به یاد داشته باشید که این نیز بازاریابی است. بسته بندی حمل و نقل خود را به یک بیلبورد مقوایی کوچک تبدیل کنید.

از لوگو فراتر بروید

از بسته بندی به عنوان راهی برای انتقال شخصیت و ارزش های برند خود استفاده کنید. اگر آمازون یا کوکاکولا هستید، ممکن است به این نیاز نداشته باشید، اما اگر یک برند تجارت الکترونیک کوچکتر یا در حال رشد هستید، بسته بندی نه تنها برند شما را تقویت می کند، بلکه به ایجاد برند شما کمک می کند.

از کل جعبه استفاده کنید

جعبه حمل مقوایی دارای 14 سطح قابل تنظیم است. با جعبه گشایی خود یک داستان بگویید، فقط در لوگو بیرونی متوقف نشوید.

بر پایداری تاکید کنید

نام تجاری شما و مفهوم پایداری باید به طور جدایی ناپذیری در بسته بندی و در واقعیت به هم مرتبط باشند. مشتریان آن را می خواهند، زیرا از محصولاتی که می خرند به عنوان بسط شخصیت و برند شخصی خود استفاده می کنند. همچنین احتمال بازیافت بسته بندی پایدارشان را بیشتر می کند.