چاپ جعبه قطعات کامپیوتری اغلب برای فروشندگان این حوزه که مجبور به چاپ جعبه یا چاپ کارتن یا چاپ لیبل برای بسته بندی قطعات خود هستند یک ضرورت به حساب می آید. وقتی صحبت از جعبه ‌های قطعات کامپیوتری به میان می‌ آید، ما معتقدیم که کیفیت هرگز نباید به بهانه قیمت پایین بیاید. همانطور که می دانید هر کسب و کاری نیازها و بودجه های متفاوتی دارد اما طیف وسیعی از جعبه ها را می توان ساخت که کیفیت خوب و قیمت مناسبی داشته باشند.

برای چه انواع قطعات کامپیوتری می توانید جعبه های سفارشی ایجاد کنید؟

برای چه انواع قطعات کامپیوتری می توانید جعبه های سفارشی ایجاد کنید؟

جعبه های سفارشی، جعبه های محصولاتی هستند که بر اساس نیازهای خاص برندها به جای جعبه های از پیش ساخته شده، تولید می شوند. بسته بندی با چاپ جعبه سفارشی محصول را از رقبا متمایز می کند و محصولات برند شما را در بازار خرده فروشی منحصر به فرد می کند.

امروزه قطعات کامپیوتری تنوع بسیار بالایی دارند و این قطعات روز به روز گسترش می یابند. نیازها نیز برای استفاده از قطعات کامپیوتری به نسبت گذشته ارتقاء یافته است. می ‌توانید جعبه ‌های سفارشی را برای طیف گسترده ‌ای از قطعات کامپیوتری، از جمله هارد، هاب، رم و موارد دیگر ایجاد کنیم.

از چه موادی برای جعبه قطعات کامپیوتری خود استفاده می کنید؟

سعی کنید فقط از مواد بسته بندی با کیفیت بالا برای جعبه های قطعات کامپیوتری خود به صورت عمده استفاده کنید. گزینه های موادی که وجود دارد شامل مقوای کرافت، مقوای ایندربرد، هاردباکس می باشد. با توجه به نیاز، سلیقه، هدف و بودجه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

برای ارائه و بسته بندی ساده و شیک قطعات کامپیوتری، به دنبال مقوای سفید و کارتی ساده باشید یا جعبه های رنگی را برای هماهنگی با برند تجاری خود انتخاب کنید. هنگامی که شما یک کسب و کار خرده فروشی دارید، جعبه ها وقتی با کاغذ پوستی، روبان و لیبل برای محصولات گران قیمت ارائه می شوند، بسیار خوب عمل می کنند. از طرف دیگر، اگر به دنبال جعبه های ذخیره سازی و جابجایی هستید، جعبه های ایفلوت ضخیم ممکن است گزینه مورد علاقه شما باشد، به خصوص آن هایی که جمع شونده هستند و می توانند روی هم قرار گیرند.

قطعات کامپیوتری خود را با جعبه‌ های سفارشی که تصویر کاملی را از برند شما به تصویر می ‌کشند، به دوستداران برند خود ارائه دهید.

چرا باید برای قطعات کامپیوتری جعبه چاپ کنید؟

جعبه ‌های قطعات کامپیوتری را با آرم خود چاپ کنید. این جعبه‌ ها را می توان با توجه به نوع محصول در اشکال، اندازه ‌ها و طرح ‌بندی‌ های سفارشی ساخت تا مطابق با نیاز شما کاملاً منحصر به‌ فرد باشند. در این بازار رقابتی، هیچ کس دوست ندارد جعبه قطعات کامپیوتری معمولی را برای بسته بندی محصولات خود تهیه کند. به همین دلیل است که طراحان متخصص به شما این امکان را می ‌دهند که مناسب ‌ترین ساختار جعبه‌ های خود را ایجاد کنید که از قطعات کامپیوتری شما محافظت می ‌کند و از شکستگی آن ها برای مدت طولانی جلوگیری می ‌کند.

با ایجاد جعبه های کاغذی چاپ شده سفارشی که نه تنها در برابر سایش و پارگی قفسه ها مقاومت می کنند، بلکه محافظت بیشتری در حین جابجایی نیز می افزایند،کیفیت را به برند خود می افزایید.