تولید و چاپ هارد باکس را می‌توان یکی از اقدامات اولیه برای بسته بندی انواع کالاها و در زیر مجموعه چاپ جعبه و چاپ کارتن قرار دارد. هارد باکس برای کالاهای لوکس و لاکچری یک ایده آل به‌شمار می‌رود. تولید هارد باکس به فروش کالاها کمک زیادی می‌کند به این دلیل که مستقیماً روی فروش ان کالا تأثیر دارد. در ادامه بیشتر در مورد هارد باکس و انواع و قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

سایز جعبه هارد باکسقیمت جعبه هارد باکس
20*30*695/000
14*14*640/000
11*19.5*335/000
12*21.5*3.540/000
13*22*442/000
14*27*445/000
20*30*10110/000

چرا خرید و تولید هاردباکس فوری ؟

جعبه های هاردباکس رویکردی شیک و پیچیده دارند. جعبه های هاردباکس مانند کارتن های حمل و نقل ضعیف تر، تا می شوند. به همین دلیل، آن ها برای حمل و نقل محصولات سطح بالا، مانند لوازم الکترونیکی گران قیمت، ایده آل هستند. همچنین ممکن است زمانی که محصول شما سنگین ‌تر است و نیاز به پشتیبانی بیشتری دارد، یک جعبه هاردباکس را انتخاب کنید.

جعبه های هاردباکس متفاوت است. حتی جعبه های هاردباکس به سبک کتابی با درب های مغناطیسی و همچنین طرح هایی به سبک کیف وجود دارد. تنوعی که انتخاب می کنید تقریباً به طور کامل به چیزی که قصد ارسال آن را دارید، بستگی دارد.

مهمترین نقش تولید و چاپ جعبه هارد باکس در یک تجارت چیست؟

مهمترین نقش تولید و چاپ جعبه هارد باکس در یک تجارت چیست؟

آرزوی هر بازاریاب این است که با به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، دسترسی خود را افزایش دهد. برای تبدیل این آرزو به واقعیت، آن ها استراتژی های بازاریابی متعددی را اتخاذ می کنند و تولید و چاپ جعبه هارد باکس یکی از آن هاست. اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت تصاعدی رشد دهید، باید به تولید و چاپ جعبه هارد باکس خود توجه کنید. آینده شما را در بازار رقابتی تعیین خواهد کرد. تولید و چاپ جعبه هارد باکس می تواند در این زمینه برای شرکت شما بسیار مفید باشد. دارای چندین ویژگی برجسته است که می تواند برای شما مفید باشد. بررسی کنید که این جعبه متمایز چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث افزایش دید محصول می شود

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث افزایش دید محصول می شود

خرید محصولاتی که با ظرافت ارائه می شوند، رفتار رایج مشتریان در بازار است. به همین دلیل است که برندها اکنون به طراحی مناسب بسته بندی خود توجه بیشتری می کنند. جعبه های چاپ شده از این نظر اهمیت زیادی دارند. این جعبه های ساخته شده از مقوا، انعطاف پذیری بیشتری را در طراحی به سازندگان ارائه می دهند. آن ها به شما این امکان را می دهند که آن ها را به هر شکلی بدون هیچ مشکلی یا تلاش واقعی سفارشی کنید. این بدان معنی است که می توانید آن ها را با گرافیک های جذاب و طرح های چشم نواز چاپ کنید تا علاقه مشتریان را افزایش دهید. نه تنها این مورد، بلکه می توانید آن ها را به شکل های جذابی نیز قالب بزنید. هنگامی که مشتریان آن ها را ببینند، مقاومت در برابر آن ها دشوار خواهد بود. تولید و چاپ جعبه هارد باکس بالای آن می تواند به بخشیدن ظرافت به وسایل داخلی شما کمک کند. همچنین دید آن ها را افزایش می دهد.

 

چه چیزی جعبه هارد باکس را بهتر از محصولات خارج از قفسه می کند؟

چه چیزی جعبه هارد باکس را بهتر از محصولات خارج از قفسه می کند؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا جعبه های سفارشی در همه صنایع نسبت به جعبه های ساده پیشتاز هستند. آن ها در قفسه های فروشگاه جذاب به نظر می رسند اما مزایای قابل توجه دیگری مانند:

جعبه هارد باکس قابل سفارشی سازی است

سفارشی سازی بهترین چیز در مورد جعبه هارد باکس است. شما می توانید آن را به انتخاب خود طراحی کنید. با این بسته بندی می توانید دنیای جدیدی از گزینه های شخصی سازی را تجربه کنید. شما می توانید هر ماده، شکل، اندازه، طرح رنگ، روش چاپ، تکمیل و موارد دیگر را انتخاب کنید.

جعبه هارد باکس کیفیت خوب دارد

جعبه هارد باکس کیفیت خوب دارد

اگر محصول شما در جعبه هارد باکس ارسال شود، مشتریان آن را برتر از رقبا می دانند. دلیل آن استفاده از چنین طرح های منحصر به فردی است که نشان دهنده یک تصویر باکیفیت از جعبه و محتوای داخل آن است.

جعبه هارد باکس انعطاف پذیری دارد

جعبه هارد باکس به دلیل تطبیق پذیری طرح هایشان معمولا ایده خوبی هستند. شما می توانید آن ها را در اشکال، الگوها، رنگ ها، متون و تم های مختلف به خواسته های خود تغییر دهید. همچنین می توانید از این جعبه هارد باکس برای ارائه محصولات خود در بسته بندی های جشن برای رویدادهایی مانند روز ولنتاین، سال نو و تولد استفاده کنید. با استفاده از این افزونه، شما نسبت به سایر فروشندگان برتری خواهید داشت.

تولید و چاپ هارد باکس سفارشی چگونه به فروشندگان تجارت الکترونیک کمک می کند؟

تولید و چاپ هارد باکس سفارشی چگونه به فروشندگان تجارت الکترونیک کمک می کند؟

با افزایش محبوبیت خرید آنلاین، شرکت ها سازگارتر می شوند. آن ها رویکردهای خود را برای اطمینان از فرآیند بسته بندی بهتر تغییر می دهند. اطمینان از رضایت هر مشتری از خرید خود بسیار مهمتر از همیشه است. جعبه های سفارشی یک گزینه عالی برای این هستند. آن ها مزایای زیادی برای یک فروشنده آنلاین به ارمغان می آورند. برخی از آن ها به شرح زیر است:

تولید و چاپ هارد باکس برای بالا بردن تجربه ی مشتری

در این عصر دیجیتال، ویدیوها را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. ترند است این جایی است که تجربه مشتری در مورد بسته بندی مطرح می شود. اگر بسته بندی غیرعادی، مجلل یا دارای ویژگی های طراحی سرگرم کننده باشد، مشتریان احتمالاً از جعبه گشایی فیلم می گیرند. همچنین، نمی ‌توانید ظاهر، بو یا احساس یک چیز را به صورت آنلاین نشان دهید. بسته بندی سفارشی بخش بزرگی از نحوه انتقال ایده های بازاریابان است. با این بسته بندی، آن ها می توانند تأثیر طولانی مدتی را در مشتریان و خریداران بالقوه ایجاد کنند. در اصل، بسته بندی برتر منجر به رضایت کاربران نهایی می شود.

تولید و چاپ هارد باکس با طراحی چشم نواز

تولید و چاپ هارد باکس با طراحی چشم نواز

یکی دیگر از مزایای بزرگ داشتن بسته بندی محصولات سفارشی، استفاده از طرح های چشم نواز است. با توجه به روش ‌های سفارشی ‌سازی مدرن، فروشندگان آنلاین می ‌توانند جعبه ‌های خود را در رنگ ‌های عالی و آثار هنری منحصر به فرد و چشم‌ نواز تهیه کنند. آن ها می توانند به لطف لوگوی اصلی و طراحی های چشم نواز خود انتظار افزایش 100 درصدی در فروش داشته باشند. علاوه بر این، آن ها می توانند لوگو را در نقاط برجسته برای جلوه سه بعدی بیشتر چاپ کنند. در صفحه نمایش جذاب تر و چشم نوازتر به نظر می رسد.

تولید و چاپ هارد باکس برای بهره وری بالاتر

تولید و چاپ هارد باکس برای بهره وری بالاتر

کارایی یکی دیگر از مزایای اضافه شده است که محصولات خود را در بسته بندی سفارشی دریافت می کنید. جعبه های سفارشی به دلیل ارائه و جذابیت خود در بازار شناخته شده اند. این عامل در نهایت با موفقیت برند شما مرتبط است. همچنین، بسته بندی سفارشی کارآمدتر از حمل و نقل استاندارد برای فروشندگان تجارت الکترونیکی است، زیرا به شما امکان می دهد محموله خود را مطابق با نیاز مورد نظر طراحی کنید. رضایت مشتری زمانی افزایش می یابد که بسته شما از نظر شکل، اندازه، وزن، محافظت و غیره کامل باشد.

تولید و چاپ هارد باکس برای افزایش فروش

فروش بیشتر بدلیل بسته بندی است، زیرا بسته بندی که محصولات در آن وارد می شوند، اولین برداشت مشتریان از شرکت شما و ارزش های آن را تشکیل می دهد. بنابراین، منتظر حذف تمام محتویات توسط مشتریان نباشید. در عوض، از جعبه‌ های سفارشی استفاده کنید تا تأثیر عمیق و طولانی ‌مدت بر مشتریانتان بگذارید.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث بهبود شناخت بهتر از برند می شود

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث بهبود شناخت بهتر از برند می شود

تبلیغات برندها برای تولیدکنندگان ضروری شده است تا نام خود را در بازار رقابتی مطرح کنند. این دلیل اصلی این است که شرکت ها پول زیادی را برای تبلیغ خود خرج می کنند. با این حال، آن ها نیازی به تکیه بر پلتفرم های تبلیغاتی پرهزینه ندارند، زیرا تولید و چاپ جعبه هارد باکس از این نیاز اجتناب کرده است. این همه مواد لازم برای تبدیل شدن به ابزار بازاریابی برند شما و برجسته کردن شما در صنعت را دارد. هر چیزی که به شما مربوط می شود را می توان روی این جعبه، چاپ کرد تا هویت برند شما را در بازار مصرف نشان دهد.

این اطلاعات ممکن است شامل لوگو برند شما باشد که می تواند مشتریان را وادار به شناسایی شرکت شما کند. اگر سفیران برند دارید، می‌ توانید تصاویر آن ها را به بسته‌ های چاپی سفارشی خود اضافه کنید، زیرا افراد مشهور خریداران امروزی را مجذوب خود می‌ کنند. نه تنها این، بلکه می توانید آدرس تماس یا آدرس ایمیل خود را نیز روی این بسته ها چاپ کنید تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث ایجاد رضایت کاربر می شود

جلب رضایت مشتریان برای اکثر شرکت ها یک کار دلهره آور است، زیرا برآورده کردن انتظارات آن ها دشوار است. شما باید محصولاتی ارائه دهید که برجسته و با کیفیت هستند. جعبه های چاپ شده سفارشی به شما در تحویل اقلام با کیفیت به خریداران کمک می کند. به دلیل ساختار مستحکم، آن ها بهترین عملکرد را برای محافظت از اقلام شکننده در قفسه های خرده فروشی یا در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل دارند. هنگامی که این بسته ها در معرض نیروهای ساینده و فشار قرار می گیرند، بدون اعوجاج یا خم شدن مقاومت می کنند. ممکن است برخی از محصولات حساس به گرما را بفروشید، به خصوص اگر یک شرکت داروسازی هستید. استفاده از تولید و چاپ جعبه هارد باکس، ایمنی مناسب داروهای شما را تضمین می کند، زیرا مقاومت زیادی در برابر دما دارند. هنگامی که مشتریان اقلام خود را در شرایط اولیه خود دریافت می کنند، احساس رضایت در آن ها ایجاد می شود و آن ها شروع به اعتماد به شما می کنند.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث سهولت برای خرده فروشان می شود

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث سهولت برای خرده فروشان می شود

خوب می دانید که خرده فروشان اقلامی را از برندهای مختلف خریداری می کنند تا در فروشگاه ها نگهداری کنند. معمولاً هنگام چیدن و چیدمان وسایل در قفسه ها با مشکل مواجه می شوند. در این سناریو، آن ها خوشحال خواهند شد که یک جعبه چاپی سفارشی از شما بخرند، زیرا این کار زندگی آن ها را آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر تاریخ انقضای یک محصول نزدیک شود، این جعبه برای گفتن این موضوع به خرده فروشان مفید خواهد بود. خرده فروشان می توانند به راحتی تاریخ انقضای چاپ شده را روی این جعبه ببینند و تلاش خود را برای فروش زودتر آن محصول آغاز کنند.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث با خریداران ارتباط برقرار کنید

امروزه مشتریان می خواهند در مورد محصول و ویژگی های آن بدانند. این اصلی ترین چیزی است که تعیین می کند آیا مشتری محصول را خریداری می کند یا خیر. بنابراین، چاپ جعبه شما باید جزئیات ضروری را برای ارتباط با خریداران منتقل کند. ارتباط با مشتریان یکی از جنبه های مهم هر کسب و کار است، زیرا تعیین می کند که در چه جایگاهی در صنعت قرار دارید. معمولاً پاسخگویی به سؤالات خریداران به صورت جداگانه برای یک کارمند فروشگاه دشوار است.

بنابراین، در اینجا بسته های چاپ شده سفارشی می آیند، که دشواری ارتباط شما را کاهش می دهد. اندازه، مدل، تاریخ انقضا و سایر جزئیات فنی را می توان روی این جعبه ها چاپ کرد که سپس این اطلاعات را به مشتریان ارسال می کند. اگر پیشنهادات و تخفیف‌ های ویژه ‌ای به مشتریان می‌ دهید، می‌ توانید آن را از طریق چاپ چند کد QR بر روی جعبه خود منتقل کنید. به طور مشابه، برخی از انواع نمادها و الگوها می توانند مشتریان را در مورد استفاده و جابجایی جعبه های مقوایی راهنمایی کنند. همچنین می ‌توانید لیبل ‌های مختلفی را روی بسته‌ های سفارشی ‌تان بچسبانید تا در مورد اقلامی که می ‌فروشید به خریداران راهنمایی یا هشدار دهند.

تولید و چاپ جعبه هارد باکس باعث خرید فوری را تشویق کنید

هر شرکتی در بازار می خواهد خرید آنی را از مشتریان تشویق کند. هیچ استراتژی در اینجا نمی تواند مفیدتر از بسته های چاپ شده سفارشی باشد. این به این دلیل است که این جعبه ‌ها گزینه‌ های مختلف سفارشی‌ سازی را به شما ارائه می ‌دهند که می ‌تواند بر عادات خرید خریداران تأثیرگذار باشد. هنگامی که در برخی از طرح‌ های مناسب طراحی می‌ شوند، بر روی افراد برای خریدهای فوری تأثیر می ‌گذارند. برخی از تم های رنگی کارآمد نیز می توانند به طور موثر با ذهن مشتریان بازی کنند. این تم های رنگی را می توان روی این جعبه ها چاپ کرد تا تأثیرات روانی بر ذهن خریداران بگذارد.

اگر می ‌خواهید سازمان خود را در میان بقیه قرار دهید، جعبه چاپ می‌تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. با ویژگی های منحصر به فرد خود، دید محصولات شما را افزایش می دهد و بر عادات خرید مشتریان بالقوه تأثیر می گذارد. زندگی خرده فروشان را آسان می کند و به آن ها در مدیریت فروش موثر کمک می کند. علاوه بر این، خریداران را راضی می کند و باعث شناخت برند در بین مشتریان شما می شود.

در تولید و چاپ جعبه هارد باکس چه نکاتی ضروری است ؟

در تولید و چاپ جعبه هارد باکس چه نکاتی ضروری است ؟

توسعه یک جعبه سفارشی نیاز به یک دید خلاقانه دارد. یکی از مهم ترین عوامل طراحی جذاب از جمله هماهنگی بین گرافیک، رنگ ها، تایپوگرافی و لوگو است. علاوه بر عناصر بصری، باید عملکرد بسته بندی را نیز در نظر بگیرید. جعبه سفارشی باید کاربردی، راحت و آسان باشد.

این عوامل را در فرآیند توسعه در نظر بگیرید:

ابعاد جعبه هارد باکس

شکل و اندازه بهینه چاپ جعبه سفارشی خود را با دقت تعیین کنید. ابعاد ممکن است بر فرآیندهای حمل و نقل و ذخیره سازی تأثیر بگذارد. از اندازه گیری های دقیق برای به حداقل رساندن بیش از حد ممکن استفاده کنید.

دوام جعبه هارد باکس

جعبه محکمی طراحی کنید که محصولات موجود را محکم کند. بسته بندی باید به اندازه کافی بادوام باشد تا در برابر آسیب های حمل و نقل و شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش بینی مقاومت کند. در بسته بندی محصولات شکننده با اشکال یا اندازه های عجیب و غریب مراقب باشید.

باز کردن جعبه هارد باکس

باز کردن جعبه هارد باکس

نحوه باز شدن یک جعبه عامل مهمی در ارائه کلی است. شما می توانید بین بسته بندی با درب، تا شده در انتهای مخالف یا جعبه در جعبه دیگر یکی را انتخاب کنید.

هزینه های تولید جعبه هارد باکس

هنگام طراحی جعبه سفارشی، هزینه های حمل و نقل، جابجایی و ذخیره سازی را تخمین بزنید. در حالت ایده آل، بسته بندی باید مقرون به صرفه باشد تا به صورت عمده تولید شود. در غیر این صورت، یک نام تجاری در معرض خطر هزینه های بیش از حد برای هزینه های تولید خود است.

پایداری و سازگاری با محیط زیست جعبه هارد باکس

در نظر بگیرید که بسته بندی چقدر سازگار با محیط زیست است. ممکن است تنظیماتی را پیدا کنید که مواد استفاده شده را به حداقل می رساند و ردپای کربن را کاهش می دهد. بسیاری از مصرف کنندگان به مشاغلی که به شیوه های پایدار توجه دارند، احترام می گذارند.

جعبه هارد باکس چرا بهترین بسته بندی برای جعبه شمع است ؟

هنگام ایجاد بسته بندی سفارشی مقرون به صرفه، توجه به مواد ضروری است. اول از همه، یک مقوای مناسب را انتخاب کنید. باید به اندازه کافی بادوام باشد تا به شمع های شما در عین جذابیت پناه دهد. ممکن است بخواهید به سراغ مقوای سفید بروید. این مقوا در ابتدا سفید است اما یک طرف آن سفید شده و روکش شده است که به آن ظاهری خشن می دهد و امکان چاپ روی صفحه جعبه را فراهم می کند.

در مرحله دوم، لمینیت را در نظر بگیرید. لمینت باعث می شود جعبه شمع کاغذی کرافت خنک و صاف به نظر برسد و لمینت براق و مات هر دو استحکام بسته بندی را افزایش می دهد. این نوع بسته بندی ها برای شمع ها ایده آل هستند، زیرا سازگار با محیط زیست هستند و هیچ ماده مضری ندارند. علاوه بر این، کاغذ کرافت از سفارشی سازی پشتیبانی می کند. بسته بندی شمع سفارشی به دست آمده راهی عالی برای برجسته کردن شمع های شما و تأثیر مثبت بر برند است.

چاپ جعبه شمع بخشی ضروری از ارائه محصول شما هستند. آن ها جذاب به نظر می رسند، اما برای محافظت از محصولات شما نیز مفید هستند. از آنجایی که شمع ها محصول ظریفی هستند، باید با دقت بیشتری بسته بندی شوند تا از آسیب دیدن آن ها جلوگیری شود و ماندگاری طولانی مدت آن ها تضمین شود. بنابراین استفاده از بسته بندی باکیفیت و بادوام ضروری است.

چرا جعبه های هاردباکس راه حل های انعطاف پذیری برای بسته بندی هستند؟

از کاربران روزمره گرفته تا تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، مصرف کنندگان این روزها توجه بیشتری به بسته بندی دارند. پست کردن ویدیوهای جعبه گشایی امری رایج است و بر مالکان برند فشار وارد می کند تا به مصرف کنندگان چیزی اضافی برای پخش بسته هایشان بدهند. جعبه‌ های هاردباکس ترکیبی ایده‌ آل از فرصت‌ های برندسازی برجسته، محافظت از محصول محکم و نمایه پایداری بالا را به شما می‌ دهند. جعبه های هاردباکس ارزش بالای درک شده از محصول توسط مصرف کننده نهایی را ایجاد می کنند.

ویژگی های جعبه هاردباکس چیست؟

جعبه های هاردباکس (که به آن جعبه های تنظیم نیز می گویند) از کارتن های تاشو معمولی ضخیم تر هستند و تا می شوند و فرو نمی ریزند. هنگامی که محتوای بسته سنگین است و نیاز به پشتیبانی اضافی دارد، یا زمانی که می خواهید ارزش درک شده بالایی را برای یک محصول تبلیغ کنید، ایده آل هستند.

جعبه های هاردباکس اغلب پیچیده می شوند تا جلوه خاصی به آن اضافه شود. آن ها در انواع بسیار متنوعی از سبک ها، شکل ها و انواع بسته شدن وجود دارند، بنابراین می توانید به گونه ای که می خواهید آن ها را سفارشی کرده و تزئین کنید تا ظاهر و احساس خاصی داشته باشند.

می توانید از چوب خاکستری یا چوب به عنوان ماده پایه استفاده کنید. تخته خاکستری حاوی چندین لایه از الیاف بازیافتی است که به جعبه استحکام و خواص متمایزی می دهد.

مزایای جعبه های هاردباکس چیست؟

  • طیف گسترده ای از سبک های جعبه، بسته شدن و گزینه های تزئینی وجود دارد.
  • می توان نقش برجسته، مهر فویل یا بسته بندی در کاغذهای هنری زیبا اجرا کرد.
  • قوی تر و بادوام تر از کارتن های تاشو هستند.
  • ساخته شده از مواد تولید شده پایدار، قابل تجدید، قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد می باشند.
  • قابل بازیافت، قابل تجزیه، و قابل استفاده مجدد می باشند.

بسته بندی با جعبه هاردباکس همچنین برای تغییر کاربری عالی است. خواه جعبه چیز ساده ای باشد یا اوج کمال، مصرف کنندگان اغلب آن را برای استفاده های متفاوت در خانه یا محل کار خود ذخیره کرده و از آن استفاده می کنند. امکانات خلاقانه بی پایان هستند.

محصولات خود را با جعبه های هاردباکس بسته بندی کنید. بسته بندی هاردباکس محکم است، محافظت بیشتری را ارائه می دهد و گزینه های تکمیل و تزئین تقریباً بی پایان را برای تجربه مصرف کننده ممتاز ارائه می دهد.

از دیگر مزایای جعبه های هاردباکس این است که به دلیل ظاهر زیبا، جذاب و لوکس خود تجربه جعبه گشایی لذت بخشی را ایجاد می کنند. در نتیجه مشتریان این تجربه جعبه گشایی را در شبکه های اجتماعی خود نشان داده و برند شما را به طور رایگان تبلیغ می کنند.