با چاپ جعبه بسته بندی گلس موبایل از آن ها در برابر آسیب و شکستگی محافظت کنید. با چاپ جعبه برای برند خود می توانید محصول خود را در بازار متمایز کنید و پیشرو باشید و در عین حال کیفیت نهایی را ارائه دهید. صفحه نمایش ها در معرض دیدترین قسمت گوشی ها هستند و از آنجایی که شکننده و مستعد آسیب هستند، مهم است که با استفاده از چاپ کارتن و چاپ جعبه تا حد امکان از آن ها محافظت شود. این محافظ‌ های صفحه ‌نمایش گوشی، نجات ‌دهنده ‌ی نهایی هستند، زیرا صفحه‌ نمایش را از خط و خش، کثیفی و فرسودگی و ساییدگی روزمره ناشی از دستکاری خشن محافظت می‌ کنند. چاپ لیبل در کنار جعبه نیز می تواند به افزایش اطلاعات مشتری کمک کرده و فروش شما را افزایش دهد.

چاپ جعبه بسته بندی گلس موبایل در چه مواردی کاربرد دارد ؟

چاپ جعبه بسته بندی گلس موبایل در چه مواردی کاربرد دارد ؟

اولین قدم سفارشی کردن بسته بندی است. هدف جعبه همه چیز از اندازه و شکل آن گرفته تا مواد مورد استفاده و حتی گزینه های چاپ موجود را تعیین می کند.

آیا اقلام ظریفی مانند سرامیک یا لوازم الکترونیکی را حمل می کنید؟ برای ایمن نگه داشتن آن ها در طول حمل و نقل به مواد محکمی مانند مقوا یا درج فوم نیاز دارید. یا در حال ایجاد یک جعبه هدیه برای نمایش محصولات خود و شگفتی مشتریان خود هستید؟ شما ممکن است مواد بصری جذاب تری مانند روبان ساتن یا کاغذ رنگی را انتخاب کنید تا بسته خود را برجسته کنید.

درک استفاده از جعبه برای ایجاد بسته بندی که از محصولات شما محافظت می کند و شهرت برند شما را افزایش می دهد، بسیار مهم است.