چاپ قوطی مقوایی استوانه ای یکی از پر کاربردترین محصولات بسته بندی به شمار می آید. چاپ قوطی استوانه ای گونه ای از چاپ جعبه به شمار می رود که بصورت آماده واختصاصی قابل تولید است. حداقل سفارش جعبه قوطی 100 عدد است و با چاپ اختصاصی و چاپ لیبل می توان آن را اختصاصی کرد. در ادامه بیشتر در مورد چاپ جعبه قوطی با شما صحبت خواهیم کرد.

مزایای کلیدی چاپ قوطی مقوایی استوانه ای کدام است؟

مزایای کلیدی چاپ قوطی مقوایی استوانه ای کدام است؟

آیا از شرکت بسته بندی خود خواسته اید که جزئیات مهم را روی جعبه های بسته بندی شما به صورت سفارشی چاپ کنددر ادامه مزایای کلیدی وجود دارد که نمی توانید در مورد چاپ سفارشی جعبه های بسته بندی نادیده بگیرید:

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای به برندسازی کمک می کند

چگونه می توانید چنین فضای مهمی را برای تبلیغ برند خود از دست بدهید؟ شرکت های بسته بندی به طور کلی راه حل های چاپ را برای جعبه های بسته بندی سفارشی نیز ارائه می دهند. لوگو، شعار، توضیحات و سایر ارتباطات برند خود را روی جعبه های خود قرار دهید. ایجاد آگاهی از برند از طریق بسته های چاپی امکان پذیر است.

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای جزئیات بیشتری در مورد محصول می دهد

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای جزئیات بیشتری در مورد محصول می دهد

هر شرکت بسته بندی، جعبه های بسته بندی استاندارد را در اندازه های مورد نیاز به شما می دهد. اما یک شرکت چاپ به شما کمک می کند اطلاعات فنی مانند مدل محصول، اندازه، مقدار، تاریخ انقضا و سایر جزئیات مربوط به حمل و نقل را اضافه کنید.

می ‌توانید بارکدها، نمادهای مهم یا کدهای محصول را برای محتویات بسته‌ ها چاپ کنید تا در حین حمل و نقل به درستی جابجا شوند. به عنوان مثال، هشدارهای مربوط به محتویات شکستنی می تواند شما را از ضرر و زیان ناشی از برخورد نادرست با کالا نجات دهد.

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای فروش را تسهیل می کند

خرده فروشان تعدادی از محصولات از برندهای مختلف را در فروشگاه های خود نگهداری می کنند. آن ها از دریافت بسته های محصول که با اطلاعات مربوط به محصول برای چیدن آن ها در قفسه، زندگی آن ها را آسان تر می کند، خوشحال خواهند شد. اگر محصولاتی هستند که به تاریخ انقضا می رسند، خرده فروش سعی می کند زودتر آن را بفروشد.

اگر محصولاتی در واحدهای کوچک دارید، برای خرده فروشان آسان تر خواهد بود که اطلاعات محصول روی جعبه را قبل از باز کردن آن برای مرتب سازی بخوانند. گاهی اوقات، مشتریان هنگام بازدید از خرده فروشان برای محصولات یا مارک های دیگر متوجه بسته های محصول می شوند.

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای باعث ایجاد تمایز می شود

جعبه‌ های بسته‌ بندی با طراحی برند سفارشی یا رنگ ‌های جذاب می ‌تواند به شناسایی برند و فراخوانی برند منجر شود. مشتری بالقوه شما ممکن است بسته ‌بندی فله شما را در حین حمل از جایی به مکان دیگر یا در فضای خرده ‌فروش ببیند. جعبه های چاپ شده به آن ها کمک می کند تا برند شما را به راحتی شناسایی کنند.

رویه جعبه های بسته بندی را می توان با طرح های ساده یا جذاب در رنگ های مختلف چاپ کرد. تصور کنید یک جعبه بسته بندی قهوه ای ساده در یک فروشگاه و یک بسته دیگر با عناصر چاپ شده یک برند محصول را ببینید؟ به چه چیزی جذب خواهید شد؟ البته جعبه ای که طراحی دارد، اگر بارها آن را ببینید، کادر را تشخیص خواهید داد.

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای سازگار با محیط زیست است

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای سازگار با محیط زیست است

جعبه های بسته بندی یک راه حل سازگار با محیط زیست هستند. اگر محصولات دوستدار محیط زیست را تبلیغ می کنید، نماد دوستدار محیط زیست را روی بسته بندی محصول خود قرار دهید. مشتریان از ارتباط با برندی که در جهت کاهش ردپای کربن کار می کند، بسیار خوشحال خواهند شد. بنابراین، پیام خود را چاپ کنید تا خود را به عنوان یک برند مسئول معرفی کنید.

چاپ قوطی مقوایی استوانه ای اطلاعات بیشتری در مورد محصول می دهد

به شرکت چاپ خود اجازه دهید اطلاعات سفارش مجدد مانند شماره یا پیوند وب سایت مربوط به محصولات یا خدمات را روی جعبه شما چاپ کند. چاپ سفارشی توسط خود شرکت بسته بندی شما، جعبه های بسته بندی شما را جذاب و در عین حال مقرون به صرفه می کند.

هنگامی که گیرنده بسته را دریافت می کند، یک کد تخفیف یا خدمات رایگان ذکر شده روی بسته، می تواند انگیزه آن را برای سفارش مجدد محصولات شما ایجاد کند. این احتمال وجود دارد که گیرندگان بسته شما برای پرس و جو در مورد اطلاعات چاپ شده با شما تماس بگیرند. یک شماره تلفن رایگان یا آدرس وب ‌سایت روی جعبه برای پیش‌ سفارش محصولات می‌ تواند ایده خوبی برای فروشندگان محصول باشد که از طریق وب ‌سایت ‌های تجارت الکترونیک می ‌فروشند.