چاپ جعبه بسته بندی سیب زمینی می تواند محصول شما را در بازار کاملا منحصر به فرد کرده و فروش شما را به میزان زیادی بالا ببرد. چاپ جعبه و یا چاپ کارتن می تواند سیب زمینی ها را سالم و تازه نگه داشته و مشتریان بیشتری را جلب کند. برای افزایش توجه و علاقه مشترین می توانید از چاپ لیبل نیز بر روی سیب زمینی ها استفاده کرده و کیفیت محصولات خود را نشان دهید. جعبه ها همچنین از سیب زمینی ها در هنگام حمل و نقل محافظت کرده و مانع شکستگی و خراب شدن آن ها می شود.

با چاپ جعبه بسته بندی سیب زمینی از بسته بندی بیهوده جلوگیری کنید

با چاپ جعبه بسته بندی سیب زمینی از بسته بندی بیهوده جلوگیری کنید

با انتخاب اندازه مناسب جعبه های حمل و نقل برای اقلام خود از مواد و دارایی های بسته بندی خود جلوگیری کنید. برخی برندها از جعبه های مقوایی یکسان برای ارسال هر اندازه ای از محصول استفاده می کنند. در نتیجه، جعبه پر سر و صدا می شود و ارزش محصولات شما را کاهش می دهد و فضای اضافی جعبه بسته بندی در آن فرو می ریزد و باعث خرابی محصولات گرانبهای شما می شود.
بنابراین اندازه سفارشی خود را برای یک جعبه مقوایی را انتخاب کنید تا با خیال راحت و مقرون به صرفه اقلام خود را به درب منزل مشتری ارسال کنید. همچنین جعبه های ارسال کوچک برای یک فرآیند حمل و نقل بی عیب و نقص، زیبا و مفید به نظر می رسند.