چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری اغلب برای کسب و کارهای لوکس و لاکچری که نیاز به چاپ کارت ویزیت دارند، یک ضرورت به حساب می آید. عناصر کلیدی یک کارت ویزیت لوکس، پایه و اساس ارائه هستند. با این حال، برخی از کارهای تخصصی می توانند پیامی را که کارت ویزیت لاکچری شما ارسال می کند، شخصی سازی کند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های این جنبه از فرآیند خلق، دستیابی به ظاهری سطح بالا، بدون پر زرق و برق بودن شلوغ است.

چرا باید یک کارت ویزیت لاکچری چاپ کنیم؟

چرا باید یک کارت ویزیت لاکچری چاپ کنیم؟

وقتی کارت ویزیت خود را به یک همکار صنعتی یا یک مشتری بالقوه می دهید، اطلاعات زیادی در مورد خود و کارتان به او می دهید. نام، عنوان شغلی و اطلاعات تماس شما همگی در آنجا هستند. اما اینها عناصری نیستند که تأثیر ماندگاری بر جای بگذارند.

واقعیت این است که کارت ویزیت شما چیزهای زیادی در مورد اخلاق شرکت شما به مردم می گوید. هر جنبه ای از طراحی کارت، از نقش برجسته گرفته تا کیفیت کاغذ، به مردم سرنخ هایی در مورد نوع شرکتی که در آن کار می کنید و در نتیجه، نوع شغلی که دارید، می دهد. به همین دلیل است که طراحی کارت ویزیت با برند و خلاقانه بسیار مهم است و چرا برای ایجاد کارت ویزیت لاکچری به یک سرویس چاپ کارت ویزیت پیشرفته نیاز دارید.

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

کارت ویزیت لاکچری چیست؟

کارت ویزیت یک ابراز برندسازی مختصر است که هم چشم نواز و هم آموزنده است. در اصل، این یک نسخه فشرده از یک بروشور یا تراکت است. کارت ویزیت برای ارائه یک معرفی سریع برای مشتریان بالقوه و همچنین ترغیب آن ها برای دانستن اطلاعات بیشتر است. این عنصر همچنین تضمین می کند که یک شخص یا سازمان به یاد ماندنی است.

اصطلاح لاکچری به پرداخت سطح بالا اشاره دارد. با ایجاد کارتی که حس عظمت را ارائه می دهد، کسب و کار خود را نه تنها به عنوان کسب و کاری معتبر، بلکه برتر از رقبا نیز به نمایش می گذارید. هدف از سبک کارت ویزیت جلب توجه خریداران و تثبیت شرکت شما به عنوان یک مرجع صنعتی است.

چه کسی می تواند از کارت ویزیت لاکچری بهره مند شود؟

چه کسی می تواند از کارت ویزیت لاکچری بهره مند شود؟

همه کارت ‌های ویزیت ویژگی لاکچری بودن ارائه نمی‌ دهند، اما شرکت ‌ها در صنایع مختلف از پیتزای اضافی که یک کارت می‌ تواند ارائه دهد، بهره می ‌برند. این امر به ویژه برای مشاغل کوچکتر که با قدرت بازاریابی شرکت های بزرگ مبارزه می کنند، بسیار مهم است.

ایجاد کارت ویزیت لوکس به دستیابی به چندین هدف کمک می کند، از جمله:

  • خدمات یا محصولات تخصصی را برجسته کنید.
  • در یک صنعت رقابتی متمایز شوید.
  • یک جمعیت رده بالا را جذب کنید.
  • حرفه ای بودن و شخصیت با کیفیت را به نمایش بگذارید.
  • تصویری از برتری ایجاد کنید.

اگر اهداف شما با هر یک از این اهداف مطابقت دارد، این سبک کارت ویزیت برای شما مناسب است.

طراحی و چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری چگونه باید انجام شود ؟

طراحی و چاپ کارت ویزیت خاص و لاکچری چگونه باید انجام شود ؟

در اینجا پنج ترفند ارزشمند برای دستیابی به طرحی که تجمل و سلیقه را فریاد می زند، آورده شده است:

از یک الگو، استفاده کنید

اگر سال ها در زمینه طراحی گرافیک تجربه نداشته باشید، بهتر است با یک قالب کارت ویزیت شروع کنید. مزیت قالب این است که طرح بندی از قبل مسدود شده است. بنابراین لازم نیست نگران فاصله گذاری باشید. حتی اگر با یک طراحی از پیش تعیین شده شروع کنید، همچنان می توانید آن را با برند شرکت خود، سفارشی کنید. این فرآیند تضمین می کند که شما از ابتدا به یک نتیجه لاکچری، بدون جنبه زمان بر ایجاد یک چیدمان، دست یابید.

پیام را ساده نگه دارید

کارت‌ ویزیت های لاکچری نیاز به ارائه پیام‌های ساده و مختصر دارند. اساساً آن ها اطلاعات تماس مهم، استیکرها و برچسب ها را به شکل یک برگه ترکیب می کنند. در نتیجه، شما باید این عناصر اساسی را بگنجانید:

  • نام کسب و کار
  • شماره تلفن
  • ایمیل
  • اطلاعات جغرافیایی
  • برند سازی
  • خدمات یا محصولات

اطلاعات جغرافیایی نیازی به ذکر آدرس کامل ندارد. در عوض، به سادگی نیاز به ارائه یک نکته کلیدی، مانند منطقه یا نام شهر را دارد. اگر مرکز اصلی شما در یک خیابان تاریخی قرار دارد، از آن نام استفاده کنید تا برجسته شود. برای خدمات یا محصولات، آنچه را که شرکت ارائه می دهد، فهرست نکنید. در عوض، یک عبارت کوتاه را انتخاب کنید که طیف کامل را خلاصه کند. اگر برچسب شما شامل اطلاعاتی است که جغرافیا، صنعت یا هر دو را در بر می گیرد، می توانید از اضافه کردن آن ها به طور جداگانه اجتناب کنید. برای آزمودن سادگی کارت ویزیت لوکس خود، طرح را به چند نفر نشان دهید. شخص باید در عرض 30 ثانیه دقیقاً بداند که کارت چه پیامی را ارسال می کند. اگر بیشتر طول کشید، سعی کنید اطلاعات را تغییر دهید یا ترتیب دیگری را امتحان کنید.

دستورالعمل های برندسازی را بگنجانید

این مرحله شامل عناصر اصلی نام تجاری است که در سایر ابزار تجاری شما مانند سربرگ ها و غیره نشان داده شده است. هیچ چیز مانند یکپارچگی، لاکچری بودن را فریاد نمی زند. بنابراین از همان لوگو، پالت رنگی و تایپوگرافی در سراسر صفحه، استفاده کنید. وقتی شخصی عناصر برندسازی شما را می بیند، باید فورا بداند که این شرکت شماست.

پایانی تمیز و متعادل را هدف گذاری کنید

طراحی گرافیکی با کیفیت بالا، همه چیز در مورد تعادل است. این ویژگی برای رسانه های کوچک مانند کارت ویزیت بسیار مهم است. اگر رنگ ها، تصاویر یا جزئیات زیادی را وارد کنید، چشم را تحت تأثیر قرار می دهد و حس آشفتگی ایجاد می کند. از آنجایی که شما به دنبال تجمل هستید، می خواهید به نتیجه کاملاً معکوس برسید. برای این کار، توجه خود را بر ایجاد حس تعادل متمرکز کنید. برای مثال، پس‌زمینه رنگ‌های تیره یا روشن با تایپوگرافی روشن به زیبایی متعادل می‌شوند و بالعکس. چنین تضادی تضمین می کند که جزئیات مهم درست، از کارت به ذهن مشتریان بالقوه پرش می کنند.

عناصر مدرن را بگنجانید

اینکه کارت‌های ویزیت ملموس هستند، به این معنی نیست که نمی‌توانید از فناوری استفاده کنید. کدهای QR یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های این مرحله هستند. می‌توانید کدی ایجاد کنید که مشتریان را به یک صفحه فرود هدایت کند که تمام اطلاعاتی را که در کارت جا نمی‌شوند، مانند معاملات ویژه، خدمات یا محصولات، و یک تماس برای اقدام، برجسته می‌کند. یا از کد به عنوان یک لینک مستقیم به نمونه کارها یا رزومه آنلاین خود برای تاثیر نهایی استفاده کنید. هشتگ ها همچنین به راحتی در طراحی کارت گنجانده می شوند. زیرا کوچک و به راحتی قابل هضم هستند. اگر هشتگی ندارید، یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید که کوتاه و به راحتی قابل یادآوری باشد. همچنین، حتماً آن را همراه با دسته‌های رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان روی کارت قرار دهید.

5 عنصر کلیدی در طراحی یک کارت ویزیت لاکچری کدام است؟

5 عنصر کلیدی در طراحی یک کارت ویزیت لاکچری کدام است؟

هنگام طراحی یک کارت ویزیت، انتخاب سبک های مختلفی وجود دارد که باید انجام شود. این گزینه ها در سراسر دسته بندی کارت وجود دارد. با این حال، انتخاب های خاص، فضایی عالی ایجاد می کند که کارت ویزیت لاکچری شما را به سطح بالاتری می برد.

شکل

قبل از اینکه بتوانید طراحی کارت ویزیت خود را شروع کنید، باید در مورد شکل آن تصمیم بگیرید. شکل کارت شما می تواند راهی عالی برای انتقال تجملات یا خلاقیت باشد. اکثر کارت‌ ویزیت ها دارای اندازه و شکل یکسانی هستند. بنابراین شکلی که خارج از استاندارد است می‌تواند یک کارت ویزیت منحصر به فرد، خاطره‌انگیز و ممتاز را ایجاد کند.

بیشتر کارت ویزیت ها به سه شکل اصلی عرضه می شوند:

مستطیل

ابعاد مستطیل، کلاسیک ترین شکل کارت ویزیت است. این ابعاد ساده و سرراست است و به شما فضای زیادی را برای طراحی یا اطلاعات تماس می دهد. اما ساده را با خسته کننده اشتباه نگیرید. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای برجسته کردن یک کارت ویزیت مستطیلی انجام دهید، از گوشه های گرد زیبا گرفته تا حروف برجسته.

مربع

این شکل منحصر به فرد برای طرح های مینیمالیستی کارت ویزیت ایده آل است. در یک طرف می توانید اطلاعات تماس خود را چاپ کنید و در طرف دیگر می توانید نام شرکت یا طرح لوگوی خود را نمایش دهید.

مینیاتوری

کارت ویزیت مینی، نازکتر از کارت ویزیت مستطیلی استاندارد شماست. این یک ظاهر کلاسیک را ایجاد می کند، البته فقط با کمی تغییر برای هیجان انگیز نگه داشتن چیزها.