فوم داخل جعبه یکی از ملزومات تولید جعبه و بعد از مرحله چاپ جعبه یا جعبه سازی یا تولید و چاپ هاردباکس یا کارتن سازی به شمار می آید. استفاده از فوم در داخل جعبه به منظور مشبک سازی یا مقسم به کار می آید. فوم ها اغلب بوسیله دستگاه لیزر یا دستگاه دایکات و بوسیله قالب مخصوص که نسبت به سایز جعبه ساخته می شود، برش می خورند. اغلب لیزر یا برش قالب فوم برای جعبه 2 ساعته انجام میشود. کیفیت فوم داخل جعبه به جنس فوم و دستگاه برش آن بستگی مستقیم دارد.

فوم چیست و چه کاربردی در صنعت جعبه سازی دارد؟

فوم ها ابزاری هستند که برای محافظت از محتویات داخل جعبه ها و بسته بندی قرار می گیرند. درج های فوم معمولاً از یک فوم پلی یورتان با چگالی بالا ساخته می شوند و با طیف وسیعی از اقلام، از عتیقه جات شکننده گرفته تا لوازم الکترونیکی تخصصی یا سایر تجهیزات حجیم استفاده می شوند.

محبوب ترین نوع درج، درج فوم قالب است که تضمین می کند که مورد محکم در جای خود قرار می گیرد. درج های فوم دای کات مانع از جابجایی یک آیتم می شوند، بدون اینکه هیچ فشاری بر روی خود کالا وارد کنند.

حداقل سفارش تولید فوم و ابر داخل جعبه چند عدد است ؟

حداقل سفارش تولید فوم و ابر داخل جعبه چند عدد است ؟ 

حداقل سفارش فوم و ابر داخل جعبه 10 عدد است. البته این فوم ها بوسیله لیزر برش می خورند و هر چه سفارش بیشتر باشد قیمت آن بصرفه تر نیز می باشد.

مزایای استفاده از فوم در بسته بندی چیست؟

حمل و نقل ایمن مواد شکننده همیشه یک کار چالش برانگیز برای هر صنعتی است. آسیب دیدن کالا در حین حمل و نقل، مشکل رایجی است که اکثر شرکت ها با آن مواجه هستند. بیشتر اقلام شکننده به چیزی بیشتر از پوشش حباب دار نیاز دارند تا از آسیب در امان بمانند. درج فوم بهترین محافظت را برای محصولات شکننده در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی فراهم می کند.

فوم یک لوازم جانبی جعبه متناسب با فرم محصول ارسال شده است و این باعث می شود محصول ایمن تر و احتمال شکستگی آن کمتر شود. بهترین جنبه در مورد استفاده از فوم های سفارشی این است که هیچ فضایی را در داخل بسته بندی راه راه یا هاردباکس هدر نمی دهند. درج‌ ها همه طرف ‌های محصول را محکم می ‌کنند، زیرا دارای تناسب سفارشی هستند.

بهترین محافظت را ارائه می دهد

درج های جعبه فوم سفارشی بهترین محافظت را در طول حمل و نقل فراهم می کنند. انتخاب فوم بر اساس وزن و شکنندگی محصول قابل حمل می باشد. اگرچه فوم وزن سبکی دارد، اما ماده ای قوی است که می تواند از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

فوم به طور دقیق برش خورده است تا با فضای داخلی بدنه مطابقت داشته باشد و این بهترین محافظت را برای محصول ایجاد می کند. پس از نصب فوم در کیس، محصول را از همه طرف محافظت می کند و اطمینان می دهد که در هنگام حمل و نگهداری از ضربه کاملاً محافظت می شود.

فوم به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند، زیرا اقلام اغلب در معرض گرما و سرما قرار می گیرند. دمای زیاد معمولاً این امکان را دارد که به محصولات شکننده آسیب برساند. درج های جعبه فوم از محصولات در برابر شرایط آب و هوایی شدید نیز، محافظت می کند.

بسته بندی سریع و ساده

درج های جعبه فوم سفارشی بسته بندی را سریع و ساده می کند. از آنجایی که شکل جعبه فوم متناسب با شکل محصول است، بسته بندی چندین محصول در عرض چند دقیقه آسان می شود. هیچ محصولی به‌طور نامناسب بسته ‌بندی نمی ‌شود، زیرا هر یک از آن ها متناسب با اندازه جعبه هستند. این کار کل فرآیند بسته بندی را ساده می کند.

سفارش تولید فوم و ابر داخل جعبه چقدر زمان می برد ؟

سفارش تولید فوم و ابر داخل جعبه چقدر زمان می برد ؟

اغلب سفارش تولید فوم و ابر داخل جعبه 1 روزه انجام میشود. البته می توان در زمانیکه فعالیت کمتری داریم 2 الی 3 ساعته نیز فوم ها را به مشتریان تحویل دهیم .

مزایای فوم داخل جعبه چیست ؟

مزایای فوم داخل جعبه چیست ؟ 

فوم داخل جعبه مزایای زیر را به همراه دارد:

  • مثل یک مقسم عمل می کند.
  • به داخل جعبه شما نظم می بخشد.
  • مانند یک محافظ عمل می کند.
  • قابل انعطاف است.
  • طول عمر زیادی دارد.

انواع فوم کدام است؟

انواع مختلفی از فوم وجود دارد، از جمله پلی اورتان که همه کاره ترین فوم است و یک فوم نرم و سلول باز است. این خاصیت جذب شوک عالی دارد و اغلب به شکل فوم به سبک جعبه تخم مرغی و اشکال سفارشی ساخته می شود یا به عنوان روکش عمومی استفاده می شود.

از دیگر انواع بسته بندی فوم می توان به پلی اتیلن و فوم ضد الکتریسیته ساکن اشاره کرد. پلی اتیلن یک فوم بسیار متراکم تر و سلول بسته است که اغلب برای محصولاتی که بسیار حساس هستند و نیاز به محافظت در برابر آسیب بیشتری دارند، استفاده می شود، در حالی که فوم ضد الکتریسیته ساکن به خوبی بالشتک می شود و در عین حال بارهای الکتریکی را حذف و جذب می کند.

مزایای استفاده از فوم در حمل و نقل کالاها چیست؟

مزایای استفاده از فوم در حمل و نقل کالاها چیست؟

استفاده از فوم هنگام حمل و نقل محصولات مزایای عمده ای دارد. در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

تمیزی

فوم تمیز است و جوهر را مانند کاغذ روزنامه به محصولات شما منتقل نمی کند. هنگام جستجوی فومی که محصولات شما را تمیز و ایمن نگه می دارد، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مقرون به صرفه

نه تنها محصولات فوم به خودی خود مقرون به صرفه هستند، بلکه سبک وزن نیز هستند. قیمت های حمل و نقل تا حدی بر اساس وزن محاسبه می شود و محصولات فوم سبک وزن کمک می کند تا هزینه های حمل و نقل شما را به حداقل برسانید.

قابل بازیافت

بسته بندی فوم به راحتی قابل بازیافت است و آنطور که فوم استایروفوم ایجاد می کند، آشفتگی ایجاد نمی کند. به راحتی تا می شود یا در جعبه ای قرار می گیرد تا برای بازیافت توسط مصرف کنندگان ارسال شود. همچنین انعطاف پذیر است و می تواند در مقابل مشتریان شما که از آن ها برای اهداف خود استفاده مجدد می کنند، مقاومت کند. مهم نیست که آن ها چگونه بازیافت می شوند، در مورد ردپای زیست محیطی شما تفاوت ایجاد می کند.

ایمن

اگر محصول فوم ضد الکتریسیته ساکن را انتخاب کنید، برای استفاده با وسایل الکترونیکی بی خطر است. این محصولات حساس همیشه به محافظت بیشتر در برابر الکتریسیته ساکن و آسیب فیزیکی در حین حمل و نقل نیاز دارند.

نرم

هنگام حمل اقلام شکننده، بسته بندی فوم یک انتخاب عالی است. هیچ‌کس دوست ندارد فکر کند بسته ‌اش با بی ‌احتیاطی پرتاب می ‌شود یا هنگام تخلیه در اسکله از یک پالت می ‌افتد، اما واقعیت این است که این اتفاقات می ‌افتد. برای محافظت از محصول خود در برابر چنین احتمالی، استفاده از محصولات فوم مناسب از شکستن آن ها در هنگام حمل و نقل جلوگیری می کند و مشتریان شما را راضی نگه می دارد.

مهم نیست که نیازهای حمل و نقل و بسته بندی شما چیست، فومی وجود دارد که شریک مناسبی برای محصولات شما خواهد بود تا مطمئن شوید که محصول شما با خیال راحت به دست مشتریان شما می رسد.

ساخت فوم داخل جعبه چرا اولویت برای شرکت ها هستند؟

ساخت فوم داخل جعبه چرا اولویت برای شرکت ها هستند؟

اول از همه، مهم است که بدانیم چرا اکثر شرکت ها چاپ جعبه را برای محصولات خود در اولویت قرار می دهند. آن ها همیشه اقلام خود را به جای بسته بندی ساده و قهوه ای در این جعبه ها بسته بندی می کنند.علاوه بر برخی از دلایل واضح، فهرستی از برخی عوامل دیگر وجود دارد که شرکت ها را مجبور می کند از این جعبه ها برای محصولات خود استفاده کنند. حتی آن ها حاضرند تا آنجا که به این جعبه ها مربوط می شود، پول اضافی خرج کنند. زیرا می دانند که چاپ جعبه چقدر اهمیت دارد. آن ها با چاپ جعبه می توانند محصول و برند خود را به بهترین نحو به مشتریان معرفی کرده و بشناسانند.

این جعبه ها هویت برند متفاوتی را برای محصولات شما ایجاد می کنند که تشخیص کالای شما را برای مشتریان آسان می کند. مشتریان گاه با دیدن طرح و رنگ جعبه، بدون دیدن نام تجاری یا لوگو شما، برند شما را خواهند شناخت. همچنین چاپ روی این جعبه ها به شما این امکان را می دهد که اطلاعات فنی بیشتری را روی این جعبه ها اضافه کنید. هرچه بیشتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، برای اطمینان از تعهد آن ها به کالای شما بهتر است.

استفاده از فوم داخل جعبه باعث تقسیم شدن و نظم بخشیدن و محافظت از محصولات داخل جعبه می شود.

ایجاد سهولت برای مشتریان مزایای زیادی برای برند شما به همراه دارد. می‌ توانید اطلاعات تکمیلی را روی جعبه ‌های سفارشی خود چاپ کنید که باعث می ‌شود مشتریان راحت‌ تر همه چیز را درباره برند شما بدانند. این یک رابطه اعتماد بین محصول شما و مشتریان ایجاد می کند. از آنجایی که مشتریان نمی توانند شخصاً با شما تماس بگیرند، دانستن همه چیز در مورد محصول از طریق جعبه های چاپی کاتالیزوری برای جلب قدردانی مشتریان است.

چاپ جعبه سفارشی همچنین صاحبان فروشگاه را وادار می کند تا محصول شما را برای مدت طولانی به نمایش بگذارند. ظاهر جذاب و زیبای آن، نحوه تصور مشتریان از کالای شما را بزرگتر می کند. هر بار که مشتری محصول شما را می بیند، در واقع به این معنی است که شما یک برند تبلیغاتی دریافت می کنید. همه این عوامل نشان می دهد که چرا اکثر برندها و شرکت ها ترجیح می دهند از جعبه های چاپی سفارشی برای محصولات خود استفاده کنند.

چاپ و تولید فوم داخل جعبه چگونه به برندینگ شما کمک می کند ؟

چاپ و تولید فوم داخل جعبه چگونه به برندینگ شما کمک می کند ؟

هیچ کس دوست ندارد که انتخاب برندینگ را نادیده بگیرد. به طور خاص، برند شدن نیاز به کمی کار دارد. آیا می دانید جعبه منحصر به فرد و زیبا با بسته بندی مارک می تواند تجارت را رونق بخشد؟

جعبه‌ های چاپی سفارشی شما، نه تنها خریداران را بلکه هر کسی را که نگاهی اجمالی به جعبه ‌های شما دارد، درگیر می ‌کند. اجازه دهید آمازون را مثال بزنیم. جعبه آن شامل چاپ آمازون روی آن با فلش A تا Z است. همه اطرافیان شما می توانند این بسته را به راحتی بشناسند. حتی یک ناظر استاندارد مانند افرادی که در کنار خانه‌ ها قدم می ‌زند، جعبه ‌ها را در دست مامور تحویل می‌ بیند، متوجه نام کسب و کار روی آن جعبه می‌ شود. اگر چاپ مناسبی ایجاد کرده باشید، آن ها را به کسب و کار شما می آورد.

در اینجا نام تجاری از طریق بسته برای ناظر نیست. از این رو، چاپ جعبه می تواند بسیار بیشتر از این باشد. چاپ جعبه باعث می شود خریداران شما احساس خاصی کنند و ارائه بهترین تجربه خرید یک لینک با کاربر ایجاد می کند، باعث می شود کاربر بارها آن را بخرد، اگر خوش شانس باشید، مشتری وفادار شما تجربه جعبه گشایی را با دسته های رسانه اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.

طبق یک مطالعه، حدود 37 درصد از افرادی که خرید می کنند، تصویر را روی بسته بندی اشیا به اشتراک گذاشته اند. بنابراین یکی از برندهای قدرتمند است. اطلاعات فنی هر شرکت بسته بندی جعبه های بسته بندی اولیه را در اندازه های مورد نیاز به شما ارائه می دهد. اما شرکت‌ های چاپ از شما پشتیبانی می ‌کنند تا برخی از اطلاعات فنی مانند تاریخ انقضا، تاریخ تولید، تعداد، اندازه، مدل و اطلاعات حمل و نقل، و همچنین می توانید بارکدها، علائم حیاتی و کدهای مورد را برای جابجایی خاص چاپ کنید. شما همچنین می توانید یک هشدار چیز شکستنی را چاپ کنید و می تواند کسب و کار شما را از ضرر قابل توجه نجات دهد. اکنون مردم به دنبال موارد سازگار با محیط زیست برای اقلام هستند. اگر از مقوا یا جعبه های صنایع دستی برای اقلام استفاده می کنید، آن ها را به خریداران نشان دهید. بنابراین، به سراغ چاپ جعبه با لوگو سازگار با محیط زیست بروید که نشان دهنده توجه شما به طبیعت است. طبق این مطالعه، حدود 75٪ از مردم دوست دارند جعبه های دوستدار طبیعت برای بسته بندی داشته باشند. از این رو، زمان مناسبی است که به خریداران بگویید که شما هستید که بسته بندی سبز را ارائه می دهید. چاپ سفارشی به گسترش آگاهی از برند کمک می کند.

این موارد به شما کمک می کند اولین برداشت را بر روی کاربر ایجاد کنید و آن ها را وادار کنید که برندهای شما را همانطور که می خواهید، بازبینی کنند. اگر آن ها عاشق تجارت شما هستند، خریداران هدف آن را به دوستان و خانواده خود پیشنهاد می دهند. پس هرگز آن را نادیده نگیرید. اجازه دهید شرکت های شما امسال رشد و گسترش پیدا کنند. می تواند به چاپ لوگو برند و نام تجاری روی جعبه ها کمک کند. به مردم اجازه می دهد بدانند چرا برند برای آن ها مهم است. علاوه بر این، آن ها اطلاعاتی در مورد ارزش های مثبت برند دریافت می کنند و به خرید محصولات آن فکر می کنند. از این رو، اکثر برندها از چاپ جعبه کمک می گیرند تا پاسخ بهتری از مشتریان بیشتری دریافت کنند.